mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 30 november 2012 23:03

Nu gör jag Novembers sista inlägg och jag tänkte bara säga att jag hade tänkt att gå och lägga mejj nu,så godnatt!

Ps för er som nt vet så stod Isac occh JEM i duell och JEM åkte ut ;(



Av Molly - 30 november 2012 22:02

Ser just nu på Robin Hood på 3:an den har vaarit i ett tag men vill se det istället för nyheterna, och efter nyheterna är det X-factor ;)

Av Molly - 30 november 2012 21:57

Dagens låt:


I like it like that  by   Hot chelle rae

Av Molly - 30 november 2012 21:43

....sitter jag och kollar på nu:) såg precis X-factor och tyckte Awa va jätte bra JEM va också väldigt bra ;)

Idag satte vi upp ljusstakar eftersom det är sista november idag! Imorgon är det december och det känns jätte konstit!!


Imorgon kommer Lovisa :) och det ska bli jätte jätte kul..så det längtar jag till! Sen längtar jag till Söndag också! ;)

men jag får blogga mer sen för nu måste jag fixa en grejj :/ sry för så lite bloggande på sistonde!!!! :(

 

tv

Av Molly - 30 november 2012 15:28

Idag är det sista november:o tiden går väldigt fort det är bara 25 dagar kvar till jul afton:) längtar jätte mycketMatilda har precis åkt hem så jag sitter och kollar på tv:) ensam hemma 2 på 4:an;D bloggar mer sen

!

Av Molly - 29 november 2012 20:01

 

Här är artiklen

Av Molly - 29 november 2012 19:41

I måndags stod det i tidningen stod det PSY (gangnam style) har fått fler visningar än Justin Bieber (baby)

Justin Bieber´s låt baby har haft fläst visningar någonsin på Youtube 804,542,697 visningar, men i lördags så bekräftades att

PSY´s Gangnam style har fått fler vissningar. Videon la uts i Juli 2012 och nu har den 814,358,247 visningar på YT.

Top 10 mäst sädda YT klippen:


1.PSY-Gangnam style


2.Justin Bieber- Baby


3.Jennifer Lopez- on the flor


4.Eminem- Love the way you lie


5.LMFAO-Party rock anthem


6.Jennifer Lopez-Waka Waka


7.Charli bit my finger again (roligt klipp inte låt)


8.Lady Gaga- Bad romance


9.Michel Telo´- Ai se eu te pego


10.Eminem- Not afraid

____________________________

Sifrorna är från söndag 25/11-2012

Källa: Sydsvenskan


Av Molly - 29 november 2012 19:34

Dagens låt:


This is love   by   will.i.am

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards