mbslillablogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Molly - 31 mars 2012 09:36

Godmorgon svenskafollket.............

Nu är de morgon och jag,Lovisa och Matilda har gjort oss redo att köra och hämta loppis saker........

Vi tog lång tid på oss men nu är vi klara

så hej och håå lasta på......

Men nu ska vi åka bye


                                                  
                                


//molly,matilda och lovisa

Av Molly - 30 mars 2012 15:10

Hej....

Nu är de påsk lov    Yes

Nu är jag med mina kompisar och vi gör musik-vidio   :)




//molly   //matilda   //lovisa

Av Molly - 29 mars 2012 19:27

Hej då va de snart april.....Nu ska man snart luras...brukar du lura folk...???  De brukar jag ibland ialla fall   

Ny månad betyder nytt tema på min blogg.....Jag ska ha påsk tema.....I början i alla fall  :-)

Jag vet inte vad jag ska busa om så har du några tips på bus så skriv dom i en komentar eller i en fråga...!!!

 De va vell de jag hade att skriva hejdå



//molly

Av Molly - 28 mars 2012 19:18

Hej  

Idag är de onsdag och de betyder slöjd...Men de gick ju sådär.....Vi har slöjd i typ 2 timmar låter mycke jag vet men ialla fall.......Så de funkade hyfsat bra i en timme men sen funkad inte en ända sy maskin.....

De ända jag hann va att lägga en tyg bit på en annan tyg bit...!!!Mycke va......  Hihi

Ja denna dag va både än tur och oturs dag....För slöjden (otur)  och när jag sykla till bussen tappade jag pappas cyckel nyckel.....Men som tur va hitade jag den när jag skulle cyckla hem...

Idag åt jag en halv potatis och en knäcke maka....De bevisar att...................Jag inte gillar lax,potatis och gulsås..!!


De va allt jag kunne komma på att skriva...!!!   vi ses bye



//molly

Av Molly - 27 mars 2012 18:21

Hej   jag har inte kunat skriva på ett tag   i helge va jag iväg  och jag han inte skriva igår 

Idag har inte hänt mycket jag har gjort läxan och varigt ute lite......

Vad ska jag skriva...........ooo jag vet inte   så de får bli allt för idag vi ses   bye



//molly                                             
              

Av Molly - 23 mars 2012 13:57

Hej har ni sett som solen skiner  Här gör den de i alla fall...!!!

Jag sitter ute och bloggar och de här är nog den känaste dagen på året en så länge...!!!

Jag busar med min katt h   

Av Molly - 22 mars 2012 20:34

Hej   jag har inte riktigt nåt att siga

Idag åt vi soppa med pankako...Vi har haft bild,historia,matte DP

Vi eller ja min klass ska ha loppis till sommaren och idag hämta jag,min pappa,min bff och hennes pappa saker till lopisen...!!!


:-)



//molly

Av Molly - 21 mars 2012 18:38

Hej aww...

sorry men jag har jätte ont i min hand led men har ingen aning varför...!!!   

Jag har ont i höger handen så de är jätte jobbigt..!!!

Min kompis har ont i vänster armen jag i höger och min andra kompis får inte springa ``otroligt´´

Vi hade träslöjd idag och de va svårt att göra allt med vänster handen


vi ses



//molly

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards