mbslillablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Molly - 27 maj 2012 09:28

Hej....idag ska vi......få......en.............HUND ...... 

Idag så gäller det   vi ska snart åka och hämta Jade....för det är de den kommer heta :)

AAAAAhhhhhhhhhh............:):):):):):):):)





Anars så är det en normal dag..typ För min mormor har fylt 70år så vi fira henne igår och sov här inatt 

De var jätte kul:D   Vi tittade på eurovision som du kanske också gjorde och de gick ju sådär för sverige  

Dom...VAN  Altså mina kusiner listade ut att dom van typ när det va fyra eller 6 röster kvar alltså jag trude loreen skulle komma långt men 1:a   woow   2:a kom Ryssland(tanterna)  dom hejade jag också lite på  

3:a kom Serbien som jag tyckte va DÅLIG men ni kanske gilla den

men nu ska vi snart åka  

bye bye

//molly 



Av Molly - 24 maj 2012 15:16

HEJ......!!!

NU HAR JAG PRECIS ÄTIGT JAG VA SUPER HUNGRIG

NI KANSKE ELLER...NI MÄRKER ATT JAG SKRIVER MED STÖRRE TEXT OCH SÅ.....DE ÄR FÖR ATT...JAG VILLE PROVA HIHI...OOAO JAG HAR TRÅKIGT:(


IDAG HAR JAG:  

  • GÅTT I SKOLAN VI HADE MATTE,ENGELSKA,OCH LITE SÅNT
  • ÄTIGT
  • OCH...............INTE HUNIT MER

NU BÖRJAR FRÄSTEN OCKSÅ NER RÄKNINGEN....TILL VI SKA FÅ EN HUND   DET  ÄR 2,5 DAGAR KVAR:)  AAAAA..... DET KÄNS HELT OVÄRKLIGT     


NU HAR JAG BARA EN SAK KVAR ATT SIGA......TACK FFÖR ATT DU...

  • LÄSER PÅ MIN BLOGG
  • RÖSTAR PÅ MINA OMRÖSTNINGAR
  • GER KOMENTARER
  • SKICKAR FRÅGOR

TACK S MYCKET


MEN NU ÄR DET TID FÖR MIG ATT GÅ...KOMENTERA GÄRNA

BYE



//MOLLY

Av Molly - 23 maj 2012 15:22

HEJ :)

IDAG HAR VI HAFT SLÖJD I SKOLAN:) OCH BÅDA LÄRARNA VA DÄR....JAKPOTT!!

NÄSTA GÅNG ÄR SISTA GÅNGEN PÅ SLÖJDEN SEN ÄR DE SOMMARLOV...!!! YES :)

ANARS HAR VI INTE GJORT SÅ MYCKET IDAG 


NU HAR JAG PRECIS ÄTIGT OCH SKA LYSSNA PÅ MUSIK   OCH...GÖRA LÄXAN    

SÅG DU OCKSÅ PÅ EUROVISIONSONGKONTEST SEMIFINAL 1 IGÅR...??!?!.....DE GJORDE JAG

DOM SOM GICK VIDARE VA:  IRLAND  DANMARK RUMÄNIEN GREKLAND CYPERN UNGERN ALBANIEN ISLAND MOLDAVIEN  OCH......RYSSLAND      

MÅSTE DRA NU........PARTY FOR EVRYBADY:)   HIHI



//MOLLY

Av Molly - 22 maj 2012 14:47

Jag är tillbaka.....   Jaaaa


Igentligen är min ända förklaring   att jag glömt,inte orkat eller inte hunnigt  

Men men......


Igår va de ju måndag och vi va och bada med skolan Man skulle visa att man kunne simma 200m och minst 50 på rygg  Och jag klara de   Sen så tog vi sprutan när vi kom tillbaks AJJ...!!!!


Idag har vi haft gympa....Bränboll,fotbol  och 800m........Vi åt stuvade makaroner   mmm....

Anars så ska jag ha uppvisning idag...Blää  och stå i kiosken för att min brosa spelar match....:(

oj...jusdet  Vi ska...få.....en...hund..på.............SÖNDAG...!!
!!!  AAHHHHH............ 


Men nu ska jag käcka glass bye




//molly :)  

Av Molly - 16 maj 2012 18:40

Hej.....Det blir en kortis idag Ja för jag mår liksom inte så jätte jätte bra Jag är trött,jag nyser,har ont i halsen & hostar  Hihi

  Nu tittar jag på icarly   & äter chips     mmmmm...........

ses

 

 

//molly  :) 

Av Molly - 15 maj 2012 14:34

HEEEEEEEEEJ.......!!!!!! :)

Hej på dig 

Nu sitter jag och skriver på min blogg Solen skiner ute men inte är de varmt inte Var har vårt sommar väd

er tagigt vägen...???!?   


Idag har jag haft branden,matte,eva funkar,engelska och idrott i skolan  På idrotten hade vi 5-kamp...Grenar

na va: Stöta kula,60m,800m,kast med liten boll och längd hopp 

På stöta kula fick jag     5,30(tror jag)       På 800 fick jag   4.02 Jag har inte sprungigt så långsamt på typ.....lä

nge och desutom kom jag trea vilket jag inte gjort sen i 2:an Och i kast med liten boll fick jag 22,nåt(dåligt)

Och jag fick nytt rekord i 60m  8,90 skol-rekordet är 9-blangt för tjejer och NEJ jag klara inte skol rekordet

för de skol rekordet va på n längre bana   TYPISKT...........Men jag va snabbast av tjejerna i min klass  

och jag va 4 hundra delar i från att slå han som springer snabbast i klassen NÄRA 

Juste ja....längd hopp ska vi ha nästa gympa för vi han inte idag 


Nu ska jag nog kanske titta på tv....Men jag kanske skriver senare ikväll och.....Ja

Då ses vi.....bye



//molly

Av Molly - 13 maj 2012 08:45

Hallo...De blir bara ett kort inlägg  för att vi ska åka och titta på vår hund som är 7 veckor nu 


Men jag skrev ju inte i fredags   för då va jag på tjej kväll  och igår hade jag dans uppvisning..........Vi stod på 4 rader Men dom 3 på min rad va inte på uppvisningen men alla andra va där  Så jag fick stå alldeles själv

jag började stå längst bak men sen gick jag längst fram och dansade in för 150 prs själv(typ) de va lite närvöst men än dån jätte kul  


Nu tittar jag på tv och sitter fram för datan (såklart)

Men då ses vi väll

bye



//molly      Tack för att du läste:)

   

Av Molly - 10 maj 2012 19:06

 Yeeeeey.....Då va de snart fredag.....!!!! YES

Idag har jag,Matilda och Lovisa Varigt hos Matilad och hållt på med en överaskning som några av mina andra kompisar ska få reda på imorgon På vår "tjej kväll"


Idag hade vi historia Och TRÅKIG bild........Vi åt chilikonkarne    Anars va de som vanligt tråkig matte men idag va de EKSTREMT TRÅKIG.....!!!!!! De gick licksom inte att räkna 


Sen efter skolan åkte vi till Matilda och gjorde överaskningen Sen kom jag hem och åkte nästan direkt och spelade   Men nu är de tre veckor till nästa träning och de är sista gången inan uppvisning Sen är de sommar lov...!!!! 


Nu ser jag på     A.N.T   Avanserad.nytalang    Kul...??!?!     Ja   Har aldrig sett detta avsnittet     


Men brb(bi rite back)(kommer snart tillbaka)  eller ja i övermorgon För imorgon ska jag till Matilda och ha tjej kväll  så jag skriver i över morgon....

Bye



//molly

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards