mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 23 november 2012 16:05

Dagens låt:

Artist: Kelly Clarkson   Låt: Catch my breath


Av Molly - 23 november 2012 15:32

Då var man hemma från skolan ännu en dag (3:e dagen nu) :( ville värkligen till skolan idag men har fortfarande lite feber min hals gör ont och jag kanske ska åka och kolla upp om jag har halsfluss :O :(


Idag har jag kollat på film och tv för jag har inte orkat göra något annat men nu är jag lite piggare och ska värkligen försöka bli frisk nu!


Just nu skypar jag med Matilda :) Jätte kul♥ 

Här kommer lite bilder på Jade från dagens promenad

 

 

 

♥Hejdå♥

Av Molly - 22 november 2012 13:15

Ja då var man hemma änu en dag :( Vill värkligen till skolan! ♥   Hoppas på att bli bätte såatt jag kan gå till skolan imorgon! ♥ !  Jag orkar typ ingenting just nu så jag vet inte riktigt om jag kommer logga så mycket idag ;(


Idag har jag inte gjort något specielt :( bsrs typ kollat film och så....... 

Ska försöka blogga mer men jag kanske inte orkar! Men vi hörs hejdå :) ♥


Av Molly - 21 november 2012 17:24

 

<3

Av Molly - 21 november 2012 17:21

 


Av Molly - 21 november 2012 14:47

Dagens låt:

Band: Litte mix Låt: DNA


Dagens 1D låt:

same mistakes


Av Molly - 21 november 2012 14:21

Hej idag har jag inte varit i skolan för jag har väldigt ont i halsen ;( så jag sov till typ kvart över 12 och sen har jag ty inte gjort så mycket förutom att äta halsdabletter och dricka! Så denna dan har varit jätte tråkig! ;(;( Jag hoppas värklgen att det blir bättre till imorgon!! 

 

När jag inte har ätit halstabletter eller druckit har jag typ kollat i lite tidningar redigerat foton och lite annat smått!

Bloggar mer sen för nu har jag inte mer att skriva :) ses

 

 

//  Molly♥

 

 

Av Molly - 20 november 2012 22:22

Skypar med Matilda nu men snart ska jag börja göra mejj klar :) Sry att det inte har blivit så mycket bloggande nu på sistonde! :( ska försöka göra inlägg oftare :) ses

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards