mbslillablogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Molly - 25 juni 2012 14:02

Hej hej...... Nu har det blivit måndag och helgen är slut :( men för oss som inte jobbar så gör det ingetXD. Idag så skriver jag på ipaden så jag kan inte göra smilies !! Och det kanske blir fel ord iblan!!!!! . Det har ju precis varigt midsommar då va vi hemma och firade:) sen sov jag över hos min kompis :D sen va jag med henne på dan sen sov jag över igen och sen i går åkte jag hem! Idag ska jag inte göra något speciellt typ!Iallafall så har jag en gåta till en : kawboyen red in i stan på fredag, stannade i 2dagar och red ut ur stan på fredag......hur gjorde cowboyenDen som gör en kommentar med de rätta svaret först( man kan skicka hur många som helst) skriver jag upp på nästa inlägg;)Kramar// molly

Av Molly - 22 juni 2012 08:29

Hej <33 

Då har det blivigt midsommar   IGEN!  Vi ska fira med 2 andra familjer  De ska bbli jätte kulXD  Just nu sitter jag med mina bröder och tittar på Tv    Sen kl 10 så blir det fult upp Jag ska: Städa mitt rum, duka, fixa midsommar stång och en massa  andra saker!   

Jag vet att det blev ett väldigt kort inlägg idag men jag vet värkligen inte vad jag ska skriva!


Så kram på er Bye




//molly




Av Molly - 22 juni 2012 08:29

Hej <33 

Då har det blivigt midsommar   IGEN!  Vi ska fira med 2 andra familjer  De ska bbli jätte kulXD  Just nu sitter jag med mina bröder och tittar på Tv    Sen kl 10 så blir det fult upp Jag ska: Städa mitt rum, duka, fixa midsommar stång och en massa  andra saker!   

Jag vet att det blev ett väldigt kort inlägg idag men jag vet värkligen inte vad jag ska skriva!


Så kram på er Bye




//molly













Tja

Av Molly - 20 juni 2012 14:18

Tja....nu var det snart midsommar på fredag tror jag....   Vi ska fira med en i min klass och hans familj och en anan kompis till mig som jag gick på dagis med   Vi ska ha det hos os...så just nu  klipper pappa häcken för att få grenar att pynta midsommar stången med :)  Jade(vår hund) ligger och sover här bredvid mig     Hon har fått 2 spruter idag...inga problem als...När hon kom in i rumet va hon hur spidad som helst  och sen när hon va på bordet ramla hon nästan ner så spidad hon va  Sen när hon tog sprutorna vifta hon på svansen och pussade vetrinären  Hihi XD

Idag har jag anars bara varigt ute....spelat lite och sånt :D   

Fortsett läs på min blogg :) och komentera gärna  Bye

  

//molly

Av Molly - 17 juni 2012 10:10

Hej ja nu var det så här längesedan igen  trååkigt

 

Denna veckan har det varigt en hård vecka......I tisdags var det student och på skolan var det frilufs dag :)

I onsdags var det städ dag i skolan   I torsdags va det skol avslutning och jag var med en kompis........  I fredas va jag på tjejkväll hoss 2 kompisar......och igår va hela min släckt(förutom min älsta kusin och min pappa) i en ispelnings studio(typ) och sjöng det var super kul    och idag ska jag städa :( och lite sånt....

 

Just nu skypar jag med min kompis  Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi ses  (:

 

 

//molly

Av Molly - 10 juni 2012 19:20

Hej, Nu har jag inte skrivigt på ett tag men det är så SÅ mycket just nu 

Men jag kan berätta om min vecka nu.......

I måndags........Jag spelade fiol och.....det va något mer....ja justdet jag tränade jätte mycket på  engelskan vi hade prov nästa dag 

 

I tisdags........Åkte jag och en annan kompis med en kompis hem  Vi skulle campa i vindskyddet......Men när vi cyklade ditt märkte vi att vindskyddet var uptaget så vi cyklade hem till min kompis och campade i hennes lekstuga  Det va jätte kul.....vi hoppade stutsematta till typ 10 sen gick vi in i lekstugan och såg på film......den slutade typ vid kanske 1 tiden   Sen somnade både matte och lolo men det tog typ en halvtime 40min inan jag somnade.........sedan vaknade jag vid 4:a   somnade typ 3  sen vaknade jag 08.45.....dom andra vaknade.................10 :/ så det var lite jobbigt :(

 

I onsdags........Japp då vaknade jag ju först upp hoss lolo  sen åkte Matilda hem då cyklade jag och Lovisa till vår skola De va varmt och man blev jätte törstig....sen åkte jag hem vid 1 tiden..Då åkte jag iväg och spelade fiol.....för det gör alla den sjätte Juni(ialla fall här)  Japp det va ju sverigen natsionaldag (felstavat) så flaggan va uppe 

 

I torsdags....... Då va jag först i skolan :I  sedan kom mamma och hemtade oss vi åkte snabbt hem och sen iväg igen....för min kusin tog studenten.....Det va jätte kul och man blev själv sugen på att ta studenten sen hade vi fest hos min kusin.Men vi fick åka hem tidigt för jag skulle ha utväcklings samtal kl 07.15 nästa morgon    

 

I fredags.....Gick upp tidigt för att ha utväcklings samtal :(  blläähh   jag var ssssuuuuuuuper trött...vi hadde gympa senare på dan...Typ Ja för en i 6:ans mamma kom med en häst som vår gympa lärare skulle rida på....så vi hoppade 3st längd hopp och sen gick vissa in i gympan och körde tjockis fotboll :)

 

I lördags.....Vi firade min pappa anars inget särskilt jag glömde bara att skriva igår 

 

I dag...hihi.........Min pappa blev 40 så lite firande idag med Mamma och min älsta lillebror va på hanboll(min brosa spela)  Jag spela typ bara sims hela dan :)

 

Anars då......Jo denna veckan blir det städning i skolan, 6:ornas  frilufsdag på tisdag  även student blirdet på tisdag min andra kusin tar(jag har 11 kusiner detta blir den 4:e som tar studenten) på Torsdag är det.......SKOLAVSLUTNING  men det ska jag inte tjsts för mycket om för det kommer jag göra sen....!!!! Och så ska jag lysna på 6:ornas musikal  :)   skoj  sen börjar somarlovsmorgon imorgon........vet inteom ni brukar se det vet inte om JAG vill se det 8) 

Nu har jag skrivigt rätt så mycket hoppas ni har årkat läsa    om inte......äähhh då ser ni ju inte detta

Ska försöka skriva im....

Hejdå

 

 

Kram Molly

Av Molly - 3 juni 2012 11:10

Hey on you.....eller nåt sånt

Hej på dig :)


Nu har Jade precis komigt in......   Dålig bild...kunne inte få henne att sitta still     Nu ska jag snart göra mat till henne


Jag har precis skrivigt på min och min kompis blogg:     http://lillabloggplatsen.bloggplatsen.se/      så läs gärna den bloggen också :)   

Idag tror jag bara att jag ska vara hemma och typ gå ut med Jade .....Nu gav jag Jade mat hon var Jätte Hungrig  :I


Anars så är det Juni nu Sommar.....Nja  inte riktigt    Var tar sommaren vägen igentligen  jag menar förra året va det Jätte varmt vid denna tiden  Men inte nu     vrf...?!?!??


I sommar ska jag till småland och till vår sommar stuga   hoppas det är bätre väder då...!!!

Men nu ska jag gå ut med Jade :) Hihi

Hejdå



//molly   

Av Molly - 2 juni 2012 07:21

 Hej på dig 


Nu har jag inte skrivit sän i söndags men vi har ju fått en hund och vi hade ett stort prov men ja......

Imorgon eller senare idag ska jag lägga in bilder på henne 


Ja och denna veckan har jag inte gjort så mycket      i torsdags såg vi på film i skolan,men jag mins inte vad filmen hete   Nu siter jag och tittar på A.N.T Avanserad Ny Talang         kul hihi

Men då hörs vi sen då bye



//molly         

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards