mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 24 november 2012 16:11

Tre saker jag inte förstår mejj på:    hur man kan gilla fisk, krig, läxor  ;D

Tre saker som fins på mitt skrivbord:     Min dator, mina högtalare, min kam

Tre saker jag gör just nu:   Lyssnar på musik, bloggar, sitter med mobilen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:   Träffa 1D ♥, vara i USA, Vara i London :D♥

Tre saker jag kan:   Mycket om 1D, Hjula med en hand, dansa (typ)

Tre saker jag inte kan:   Åka skatebord, beatboxa, stava!

Tre saker jag tycker du ska lyssna på:  Nicki minaj´s musik, one direction´s musik, SwdishHouseMafia´s musik

Tre saker jag skulle vilja lära mejj:  Spela gitarr, beatboxa, rappa :D

Tre favoriträtter: kyckling, pasta köttfärsås, gurka :D (jag vet inte har inggen speciel favorit)

Av Molly - 24 november 2012 15:48

Dagens låt:

Artist: Nicki Minaj  Låt: Whip it

Av Molly - 24 november 2012 14:50

Nä det blev ingen dans idag för jag kännde att min hals fortfarande gjorde lite ont och jag hostar :( så det va tråkigt

Imorgon ska jag till en av mina kusiner som fyller 20 :) så det ska bli jätte kul 


Här är "look of  today" 

 

Tjock tröja: Nike    Byxor: HM

Har inget specielt att säga just nu så jag får blogga mer sen♥ses♥



Av Molly - 24 november 2012 08:46

Har nästan precis vaknat och jag känner mejj mycket bättre ♥


Just nu sitter jag i min säng och är lite på datan :) Snart ska jag gå ner ochh äta ;) för jag börjar bli väldigt hungrig!! ♥


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, om jag ska dansa eller inte. Jag får se hur jag mår och så ;♥

Men jag får blogga mer sen Hejdå♥♥♥

 

Av Molly - 23 november 2012 23:19

Då blir det nog inte mer bloggande idag♥ men man vet ju aldrig :D ♥

Av Molly - 23 november 2012 22:56

Ja när man äär sjuk har man inte så mycket att göra så jag passade på att fixa lite bland mitt smink!♥ Så här blev det ♥

 

   

Alla ögonskugorna i en låda fondation svampar i en låda,  läppglans i en OSV.....

Här är desutom smink och nagek bortagnings medel som jag använder

 

Smink bortagnings medel: Loreal Paris    Nagelaksbortagningsmedel: Aco


Av Molly - 23 november 2012 19:05

Tänkte visa mina dusch produkter som jag fick en fråga om för ett tag sedan

 

Shampo: Loreal Paris color-vive (färgat hår)  Balsam: Loreal Paris color-vive (färgat hår) Hår inpackning: Loreal Paris  Elvital 

 

Tvål: Eucerin  milt parfymerad             Shower Gel: The body shop  Strawberry

 

Body Lotion (vit): Cotton The orginal natural      Body lotion (orange): The body shop Strawberry Puree body lotion

  

Av Molly - 23 november 2012 17:36

Ny style på bloggen nu hoppas  ni gillar den♥

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards