mbslillablogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Molly - 15 februari 2013 16:14

I bilen nu;) och sitter och kollar film<3

Imorse fick jag ju paketer och jag kommer lägga upp bilder på det när jag kommer hem igen:* jag fick bokstäver i röda så man kan skriva Kram, jag fick också strumpor (dom som är på bilden) en sminknessesär och pengar<3

Av Molly - 14 februari 2013 22:21

Skaffat en ny Header nu ♥ hoppas den blir bra!

 

Av Molly - 14 februari 2013 22:03

Hejj på er♥ ett tag sean nu!

Har varrit hemma idag (mådde inte bra) men ska till skolan imorgon ♥ Imorgon ska vi också åka till Värmland men ska bara sova där en natt sedan ska vi åka till sälen så det kommer att bli jätte roligt ;) Men vi kommer att sitta i bilen ett tag och det är kanske inte det jag hoppades på att göra på min födelsedag!♥ Så ikväll har jag mäst packat och gjort iordning för imorgon!

Annars händer det inte så jätte mycket i mitt liv just nu, det kör väll på soom vanligt..

Va och shoppade men min kussin i Söndes och det va jätte skojj! Köpte bara 3 saker men ska försöka spara pengar så att jag kan köpa en ny mobil♥

Ha en bra alla ♥ dag 

//Molly

 

Av Molly - 5 februari 2013 22:11

Hijj...
Sry för dålig uppdatering!!
Men skulle bara säga godnatt och jag ska försöka blogga mer;)

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards