mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 29 november 2012 19:13

Idag är det sista dagen i skolan för denna veckan! ;) så det ska bli jätte skönt mee lov! ♥

Matilda åkte precis hon ska träna sedan ska hon hit efter igen! :) Hon ska altså sova här!


Vi hade sy slöjd i skolan idag och jag blev klar med min kudde!♥! blev sådär nöjd :((: 

På gympan hade vi allemansrätten och livräddning.....På allemansrätten såg vi först en film på 30min som vi hede sätt några gånger innan :/ sen skrev vi ner allt vi visste om allemansrätten! Jag skrev ungefär 2 sidor. Sedan tittade vi på en film om livräddning och fick lite frågor om det! När jag och Matilda gick hem från bussen så började det snöa lite smått och senare när vi åt snöade det väldigt mycket :)


Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och kollar runt lite på datan ;)

 


Av Molly - 28 november 2012 21:45

Japp sitter framför tven nu ;) ses

Av Molly - 28 november 2012 20:14

Dagens låt:

 

Hall of fame    by     The Script

Av Molly - 28 november 2012 20:04

Förlot för den dåliga udt dom senaste dagarna men jag har liksom varit med kompisar och sen kommit hem och varit tvungen att fixa läxan och sedan äta, men ska försöka göra det bättre ;)


Då var det onsdag igen och idag har Matilda varit här och kommer igen imorgon :) 

Imorgon är sista dagen i skolan denna veckan för det är studeodag på Fredag ♥ 

Jag har precis kollat klart en film som hete buddy (kompis) som jag kolla på med mina syskon efter som mamma och pappa är på föreldrar möte, filmen var väldigt bra och rolig så den tipsar jag om! ;)


Imorgon kommer somsagt Matilda så vet inte riktigt när jag bloggar imorgon men det blir tidigare ä idag!

 



Av Molly - 27 november 2012 21:58

Nu ska jag strax börja göra mejj iårdning för att gå och lägga mejj :) så godnatt på er


 

//Molly♥

Av Molly - 27 november 2012 20:26

Dagens låt:

Tonight Tonight-Hot chellerae :D

Av Molly - 27 november 2012 20:20

Va hoss lolo idag :) riktigt kul ;) Sen när jag kom hem kolla jag lite på läxan åt sedan läxa igen och sen så fixade jag lite anat så jag har nt hunnit blogga :( Men nu gör jag det


Somsagt har inte gjort så mycket mer än att vara hoss lolo idag så det är inte så mycket att berätta!

Just nu lyssnar jag på musik och sitter med mobilen:) vi hörs

Av Molly - 26 november 2012 21:00

Nu är det 2 1/2 men på 6:an ;D


Här får ni också dagens låt:

Miley Cyrus- party in U.S.A :D

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards