mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 30 september 2012 21:09

För ett tag sedan fick jag en fråga och nu svarar jag på den :)


Lovisa:) Hur länge har du bloggat


svar 6 månader och 20 dagar :D



Av Molly - 30 september 2012 20:22

Av Molly - 30 september 2012 16:43

senare i kväll ska jag försöka lägga upp något om smink eller mode ♥ bara så ni vet♥

Av Molly - 30 september 2012 16:39

hej hej

innan sa jag ju att jag skulle fixa inför imorgon men det haar jag inte gjort för jag orkar värkligen inte!


Men jag måste värkligen börja nu♥bye♥


Av Molly - 30 september 2012 15:16

Ja skola imorgon då! känner värkligen inte för det är forfarande trött! Har inte sovigt så mycket denna helgen!


Dansen i fredags gick bra :D hyfsat ialla fall och dans träningen i lördags va rätt svår vi körde dance hall (svår dans sitl) och man fick väldigt ont i bena... Nu ska jag up och fixa inför skolan imorgon :) så jag bloggar mer sen :D

Av Molly - 28 september 2012 13:58

då va jag hemma nu då ska fixa till lite på mitt rum innan matilda kommer:)


Idag va det jätte kalt och att  va i skolan va sååå drygt jag va så trött!

Hinner nt skriva så mycket nu man skriver mer sen bye

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards