mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 18 november 2012 19:22

Igår firade Louis och Eleanor 1 år tillsammans♥ så grattis till er ♥♥♥♥♥


Av Molly - 18 november 2012 19:12

Japp denna gången blev det Jade tema på min blogg! Hoppas ni gillar det♥

Har också flyttat meny avdelningen till vänster sida :)

Av Molly - 18 november 2012 19:02

Ny omröstning med väldigt många alternativ! :)♥

Av Molly - 18 november 2012 18:52

Vad vill du ha mer av här på bloggen?


Inlägg       0%


Bilder         14,3 %


Tips (mode, skönhet)     28,6%


Omröstningar         14,3


Låt/musik tips      0%


Annat       0%


Allt       42,9%

_______________________________________

Totalt 7 personer har röstat ♥

_______________________________________

Om du har förslag på omröstningar så kan du gärna skicka in ddet till mejj :)♥:)


Av Molly - 18 november 2012 18:35

Hejj nu var änu en dag sart slut det är väll bara typ 6/5 veckor kvar till 2013?? :D


Idag  var mina kussiner här men nu har om åkt hem... 


Idag har jag ritat jag ritade PSY (Gangnam style)

 

Blev hyfsat nöjd! Sen så pärlade jag vilket jag inte gjort på typ något år men jag kännde för att pärla lite så detta har jag pärlat!

     

MML = MollyMatildaLovisa 

___________________________________________________________________________________

Tror jag ska börja på lite läxa nu snart elr så gör jjag det imorgon istället sen så ska jag äta och fixa lite inför imorgon :) Hejdå

Av Molly - 18 november 2012 09:54

Dagens låt:


Band:  
Swedish hose mafia   Låt: Don´t you worry child

 

 

Dagens 1D låt:


Tell me a lie

 

Av Molly - 18 november 2012 09:49

Kommer nog inte kunna blogga så mycket idag för mina kusiner kommer idag......Men jag ska blogga ikväll ialla fall!!


Jag kommer göra dagens låt nu och sen så bytar jag omröstning ikväll så ni har några timmar kvar att östa om ni inte redan har röstat! :) ♥♥♥♥♥

Av Molly - 17 november 2012 18:32

Dagens låt:


Artist:
 Florida    Låt:    I cry     

 

Dagens 1D låt:


Summer love (Take me home)

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards