mbslillablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly - 31 oktober 2012 21:55

jag sa ju att jag skulle ta upp en fråga men jag hinner inte för vi ska upp jätte tidigt imorgon så jag måste gå och  lägga mejj nu och det vill jag värkligen inte för klockan är inte ens 10 och jag är ju uppe längre på vardagarna ;(

Av Molly - 31 oktober 2012 20:33

Kan inte fatta att tiden går så snabbt imorgon är det november och på måndag är det skolan igen :O

Men men det blir närmare jul vet inte varfför men jag längtar liksom på något sätt när alla sitter där och väntar på att få sina julklappar  :D jaja den kommer ju till slut! ;♥♥      


Idag ska jag gå och lägga mejj tidigt efter som vi kör imorgon ;O så jag vet inte om jag hinner blogga imorgon  ;(

Ska ta upp en fråga snart som jag fick innan men måste sätta upp mina gardiner som ramla ner i morse jag bara lutade mejj mot fönstrett och sen så fick jag nästan en gardingstång  i huvet men han fånga den i sista sekund x)


så det ska jag göra nu ses:/molly

Av Molly - 31 oktober 2012 20:31

Little things -♥- one direction

Av Molly - 31 oktober 2012 20:28

Hej dagens låt blir


want U back-cher lloyd :)


Av Molly - 31 oktober 2012 13:26

somsagt köpte ny tidning igår på city gross ;) Jag köpte den för att där va 1D i den Ofc ;♥  

Molly

Av Molly - 31 oktober 2012 11:56

Japp på fredag händer det biljetter till när dom ska vara i stockholm på derans europa turne släpps derans nya musik video till little things släpps :) och då är med i X-factor♥♥♥ längtar såååå ;♥

Av Molly - 31 oktober 2012 11:47

japp sticker till danmark imorgon...skulle igentligen dansa men jag vill häldre vara hemma på fredag♥ eftersom då är one direction på X-factor♥♥♥ och det får man ju inte missa!!!♥!!! ska nog sova över med Matilda då och då ska vi kolla på det tillsammans :)längtar jätte mycket!!!!!

Anars händer inte så mycket denna veckan förutom då på torsdag fredag-lördag och sen på söndag ska jag nog bara vila och fixa inför skolan för snart slutar ju lovet :( men ska bli kul att träffa alla andra Ofc 


Men vi hörs:/ses

Av Molly - 31 oktober 2012 11:42

Hej sitter och lyssnar på little things ♥ den är jätte bra

bloggar mer sen ses

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards