mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 13 november 2012 17:16

Hejj idag har jag inte hunnit blogga för att jag har varit med Matilda :) Det va jätte kul men vi han aldrig göra läxan så den gör jag nu  (PS, med bilden på vår läxa igår menade jag inte att vi hade mycket läxa!! och vår matte bok har jag med på bilden för vi har diagnos på fredag och ja jag gjorde typ ett matte tal igår!!!


Idag hade vi hemkunskap och vår grupp lagade mat :D tjejerna lagade pasta och killarna köttfär sås det blev väll sådär gott! (enligt mejj!) Men vi gjorde väll så gott vi kunnde :) :P


Ikväll på svt 1 är det   "Kan du slå en pansionär" :D själv tycker jag det pogramet är rätt kul :)


Imorgon är det onsdag och vi ska ha Tyska!

Hejdå

   

Av Molly - 12 november 2012 17:47

 

Av Molly - 12 november 2012 16:03

Demie Lovato - Give your heart a break   (tipsad)

Av Molly - 12 november 2012 15:29

Hej nu är jag hemma efter en lång dag i skolan♥ Jag har precis vaigt ute och gått med Jade  

Där ute var det väldigt lerigt så mina skor och strumpor blev helt blöta!! :D


Denna veckan har vi inte lika många läxor så det är rätt skönt :) Just nu gör jag min engelska och lyssnar på musik: Heart attack - One Direction ♥

Det händer nog inte så mycket mer idag!

 

Igår var det ju MTV EMA och det var inte så jätte kul jag såg typ en kvrt + röda mattan...... Röda mattan varade i en timme och det va faktiskt hyfsat kul! One direction vann pris för största fans!♥! och sen så på själva EMA showen så sjöng Alicia Keys (Girl on fire) och Carly Rea Jepsen  (call me maby) ........ Taylor Swift , PSY , Rita Ora m.m var också där  Men där var ingen typ som  Rihanna, Nicki Minaj, Katy Perry, Justin Biber, One direction, Chris Brown, Jessie J, David Guetta.........

Så det var sådär kul! 

 

Men nu ska jag fortsätta på min läxa :(

ses

Av Molly - 11 november 2012 20:25

 

Av Molly - 11 november 2012 20:23

Nu är det MTV EMA på MTV :D Först är det röda mattan och sen är det showen klockan 21-23 ♥

___________________________________________________________________________


Av Molly - 11 november 2012 16:57

Ska jag ha mer färg på min blogg ( Jag menar är det för svart/vitt )


Jag tycker du bara ska ha färg          0%


Jag tycker du ska ha lite mer färg     0%


Jag tycker du ska ha det som du har nu     33,3 %


Jag tycker du ska ha mindre färg      0%


Du bestämmer själv        33,3 %


Du kan ha färg ibland och ibland inte   33,3%

_______________________________________________

Totalt 6personer har röstat tack så jätte mycket till er

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards