mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 26 november 2012 16:01

Av Molly - 26 november 2012 15:56

Omröstningen för förra veckan blev så här:

Vem är bäst?

One direction  83,3 %

SwedishHouseMafia 16,7 %

________________________

Totalt 6 personer har röstat

_________________________

Ps,Skrev inte meed dom andra för ingen röstade på dom!

Av Molly - 26 november 2012 15:41

Idag har jag varit i skolan, skönt att komma tillbaks. Idag hade vi musik och en massa andra ämnen, i matten så jobbar vi denna gången i grupper och efter som jag var sjuk tre dagar föra veckan ligger jag väldigt långt efter...... Jag fick börja på tal 27 men ska göra allt det andra själv :O :( Jag ska också göra två prov iorgon som alla andra gjorde förra veckan och ett prov på onsdag som dom andra också har gjort. Dessutom har jag alla vanliga läxor :/ Men på Fredag är det studiodag ;p ska bli fet nice :D


Ikväll blir det 2 1/2 men som gäller!! Mäst för att Miley Cyrus är mee! (: 

Nu ska jag göra lite läxa så jag bloggar mer sen♥

Av Molly - 25 november 2012 22:27

Hej jag fixar med omröstningen imorgon (måndag för jag hinner inte nu har varit mycket idag) ses

Av Molly - 25 november 2012 22:21

Hej idag var jag ju hoss Matilda och sen hoss min kussin som fyllde 19;) och det va jätte kul båda grejjorna ;)


Nu ska jag snart gå och lägga mejj men ska fixa med omröstningen först! :) Vi hörs imorgon!

 

Av Molly - 25 november 2012 09:52

Idag är det söndag och jag ska snart åka till Matilda :)♥ sen ska jag till mina kussiner så kommer nog blogga mer först ikväll :)

Ps, Glöm inte att rösta (sista dagen idag) :) ♥♥♥♥♥

Av Molly - 24 november 2012 16:46

På måndag kl: 21,00 på kanal 6 är miley cyrus med i  2 1/2 men :) så det ska jag inte missa ;D

Av Molly - 24 november 2012 16:42

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards