mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Molly - 11 november 2012 16:04

Här kommer några av mina favoriter:

 

Färg:   Svart/vitt

Film:     

Bok:      Klass 7B 

Tv pogram:    modern family,top model,familjen anerlunda m.m

Artist:    Nicki minaj

Band:     ♥One direction♥

Låt:  They don´t know about us ,I would, little things, 

Asecoar:  Min mustasch ring

Numer:      13

Årstid:     Vår

Månad:    Februari/Januari/September/Augusti/Desember :D

Högtid:     Jul!!

Intressen:   Dans, kompisar, shopping

Mina djur:   En katt (Grålle) en hund (Jade) ♥♥♥♥

Hår färg:   Alla

Radio kanal:   NRJ

Av Molly - 11 november 2012 16:02

Hej ville bara säga att ni ska forsätta rösta! :)

 

Av Molly - 11 november 2012 13:55

Dagens låt:

Nicki minaj-  Pound the alarm


Dagens one direction låt:

I would (Take me home)

______________________________________

Tipsa gärna om låtar :)

Av Molly - 11 november 2012 13:36

Hejj idag är det 11 november och det är bara lite mer än en månad till Jul♥ längtar :D


Idag händer inte så mycket för utom ikväll på tv är det ♥♥♥♥♥MTV EMA♥♥♥♥♥ så det ska jag titta på

Idag kanske jag också ska beställa Take me home :)


Imorgon är det skola vilket jag inte direkt  längtar jätte jätte mycket till :)


I lördags på dansen dansade vi streat dance det va jätte kul men man fick jätte ont i hanlederna :D

____________________________________________________________________________________

♥Fortsätt rösta på omröstningen idag är sista dagen♥

                           ♥Hejdå♥

Av Molly - 11 november 2012 00:50

Japp blev rätt sent idag men vi kom precis hem! Det va jätte kul att vara där♥♥♥♥♥

Men nu ska jag sova mer bloggande imorgon!!♥ 

Av Molly - 9 november 2012 15:14

ONE DIRECTION:

Nu har ONE DIRECTIONS nya album "Take me home" släppts♥♥♥♥♥

Jag tänker nog köpa den idag eller någon gång i helgen ;♥

 

Idag: 

Idag har jag varigt i skolan och vi hade våra prov direkt på morgonen så det va skönt att ha det överstökat!


Senare kommer Matilda för hon ska sova här så det ska bli jätte kul :))  Ikväll är det också X-factor ♥

Vet inte om jag kommer blogga mer idag men ska försöka samma sak med imorgon för först är Matilda här sen ska vi på dans träning och sen ska jag till min mormor och morfar men vi får se...ska värkligen försöka blogga så fort jag har tid!


Hejdå

 

Av Molly - 8 november 2012 21:03

Nu ska jag titta på new girl på TV 4  och sen på två panka tjejer :)


Annars har jag inte så mycket att säga just nu så jag bloggar nog mer i morgon :)) tror inte det blir mer ikväll♥ så hejdå ♥

_______________________________________________________________________________________

 

♥Fortsätt gärna rösta på omröstningen♥

//Molly

Av Molly - 8 november 2012 17:25

Här är fyra hår produkter (stavning) som jag tänkte tipsa om:

Hår spray: XX strong         Från The klippoteket orginal

 

Varme skydd: Heat protect    Från: Syoss

 

Hår inpackning: Elvital              Från: Loreal Paris

 

Hår studio/spray:    Go Create              Från: Loreal Paris

 

Ses 



Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards