mbslillablogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Molly - 25 juli 2012 17:34

  Hej...Nu skiner solen äntligen  :D Igår va typ första gången jag bada i sommar,iallafall i vår pool   <-- Det är vår pool  Melon mmmm.....gott :)Hihi

Just nu lyssnar jag på 1D(one direction)låtar och sitter ute under parasollen!  Härligt det är riktigt varmt..för ett tag sen bada jag väldigt länge!Jag gjorde typp en hinderbana  Det va roligt och lite...``konstikt´´HahaXD När alla va i poolen gjorde vi strömen(man springer runt i poolen så det bildas en ström sen flyter man med)Jätte kul ;D

Änsålänge har jag inte gjort mycket i sommar: Varigt i sommarstugan städat rumet sovit över 2 nätter med min kussiner åkt tåg till Liseberg,sovit över 2 nätter med en kompis sovit över med en annan kompis  Städat mitt rum och så har jag provat padla kajak  Roligt och lite anat såklart ~Hihi :DNu ska jag äta ialla fall....Ska värkligen försöka skriva mer...föresten har ingen svarat på frågan så nu får du svara lolo  

Kram Molly

Humör: Varm!!  

Händelse: Ska äta nu....är sååå varm! Ett dopp i poolen kanske??  


Av Molly - 10 juli 2012 10:03

Idag blev det youggi till frukost XD    Det......svårt att få i sig :( blähhh!  Hihi men nu är lolo här och allt är bara bra :)  Förutom vädret som är fult  My svarade rätt på förra inläggets fråga: Vilket djur går sämst rätt svar va Gorilla(Går...Illa)Nu en ny gåta Från Lovisa........Ven ser sämst på savanen   Men nu pallar vi inte skriva mer Hejdå!!

Kram Molly

Av Molly - 9 juli 2012 19:37

Då va hemma igen från stugan med en massa regn,sol,shoppande och bad.....Men inte så mycket bad(gillar inte att bada så mycket i den sjön  När vi shoppade shoppade jag denna tishan:      Men inget mer...ska ut och shoppa igen denna veckan  I stugan fiska jag också i typ 5min(kunne man inte tro av mig va?)Men bara för att vinna fisketävlingen kom 2:a :/ Nu till idaw.....Jag har fixat min gaderåb,varigt pool och hund vakt(långhistoria) och sädat och gjort om lite på mitt rum Jag har också provat lite olika smink  och fixsta en ny frilla   Ooo..jusdet jag har också pratat en hel del i telefon!  Imon bler det nog Lovisa time :D

Ikväll ska jag nog fixa mina naglar anars blir det imorgon   Nu kommer svaret på förainläggets gåta Det va Lolo som svarade först Tack så mycket lolo:D Svaret va:   Kowboyens häst hette fredag! :DHaha..... Nu kommer en ny gåta...Vilket djur går sämst??!?! Tänk noga:) Ni vet vad ni gör om ni kommer på svaret gör en komentar

Puss och kram     Molly 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards