mbslillablogg

Alla inlägg under november 2012

:)

Av Molly - 17 november 2012 18:26

Jaag sitter och kollar på tv nu :) samtidit som jag sitter lite med datan ;)

 

På dansen dansade vi House och man blev värkligen jätte varm! ;D Men nästa gång är sista gången ;( kommer kännas tomt när dansen slutar :((

 

Ikväll ska jag nog nt hitta på nåt men imorgon ska min lille bror ha fest.....,

 

Har nt så mycket mer att säga :)  Hejdå

 

Egen ritad bild :D :D

Av Molly - 17 november 2012 12:34

Hej jag tänkte blogga lite nu innan jag ska dra till dansen.. Idag ska inte Matilda dansa:( så jag får åka dit själv


Igår till idag har ju Lovisa varit här :) och det har värkligen varit jätte kul ;D berättar mer om det en för nu måste vi åka ses ;)

Av Molly - 16 november 2012 16:01

Strax kommer lovisa eller ja om en halv timme :D ♥

Ska hinna fixa lite grejjor innan hon kommer med det ska jag nog hinna :)


Idag har inte så mycket hänt i skolan vi hade idrott anars bara vanliga lektioner...På gympan hade vi brottning och sedan tjockis fotbol ( när man har en jätte boll som fotboll) =)

 Ikväll ska jag och Lovisa titta på X-factor tror jag ;D men vi hörs bye

 

Av Molly - 16 november 2012 06:51

Dagens låt:

Artist:   calvin Harris       Låt:     We"ll be coming back

 

 

 

Band:  one direction         Låt:  I want

Av Molly - 16 november 2012 06:47

Hejj......ska jag strax gå ner och äta frukost :)

Jag ska ju till Lovisa efter skolan så jag kommer inte kunna blogga innan kl typ 16 elr nåt sånt :) hejdå

Av Molly - 15 november 2012 21:07

 

Nyligen kommit hem från första bil resan

 

Första stegen på gräset

 

Hon har börjat gilla att simma

 

Guud vad liten hon var♥


 

Jade 9:veckor   Jade Idag ( 7 månader tror jag)   

                        Älskar dejj Jade♥ 

Av Molly - 15 november 2012 20:59

Dagens låt:


Band:
 LMFAO      Låt:  champagne showers

 

 

1D-LÅT


Band:   One direction    Låt:   Over Again

 

Av Molly - 15 november 2012 20:49

Hejj sorry att jag inte har bloggat men först va jag mee Matilda sedan skulle jag göra läxa,äta,dusch och ja nu är jag klar ;) Snart ska jag sätta mejj och kolla på  New Girl och 2 panka tjejer :)

 

Imorgon ska jag till Lovisa sedan ska hon sova över här hoss mejj :D längtar :)

Sen på lördag är det dans och på söndag ska min lille bror ha fest!

 

Skoan idag: 


Idag hade vi gympa (brottning och volly boll) och sen så hade jag och min grupp sy slöjd på slöjden :)

Hade bara ett ynka prov idag men första lektionen känndes som den va jätte jätte länge!! ;D 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fortsätt rösta på min omröstning♥ bloggar mer sen för nu ska jag se New girl ♥

 

Bild ritad av Mejjj♥

 

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards