mbslillablogg

Alla inlägg under april 2012

Av Molly - 26 april 2012 15:26

Halloooo......


Idag hade vi dubbel historia lektion   TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT

Idag ska mina brosor åka till vår sommar stuga  men jag åker med mina kusiner imorgon 


Nu tittar jag på tv               oooooooo vad ska man skriva...!??!?!??

Tjawwwwwww

                                                  
                                                  
                         



//molly                                 

Av Molly - 25 april 2012 19:41

Asså sorry  att jag inte har skrivigt tidigare   men vi har en stavnings läxa till imorgon och jag har jätte svårt för stavning så....ja 


Men men bort med sura miner  och in med glada   


Idag va de SY slöjd  och jag blev klar med min kudde......    (de tog TIIIIIIIIID)  

Jag har också dansat idag


Nu tittar jag på tv 



//molly 

Av Molly - 24 april 2012 14:14

Varför.....Varför.....VARFÖR   fins läxor.....??!? 

Jag ska viserligen inte klaga  för de fins dom som har mer läxor än meej......Men ialla fall.....!!!!!!!!!


Men nu gör jag läxan......Idag hade vi gympa de va ovanligt kul(vi brukar likson vara lite osams när de gäler gympa)

Men idag hade vi vikarie och de gick bara bra  


Ska göra läxan  nu



//molly

Haj

Av Molly - 23 april 2012 15:04

Haj ppå daj........

Har inte kunnat sriva på ett tag men nä är jag tillbaks 

Ett stort grattis till min kompis som fyller år idag woooo......GRATTIS 

Idag hade vi städ dag i skolan De betyder att vi städar hela skol gården värge vårtarmin....Men bara 5:or och 2:or 


På fredag ska jag åka iväg.....men jag kanske hinner skriva ett inlägg inan jag åker 

Men vi ses



//molly      

Av Molly - 19 april 2012 17:51

8Hej8

Ett stort GRATTIS till min brosa som fyller 8 år IDAG    

Så vi ska snart åka till nån snabbmats restaurang och käka 


Idag har vi haft bild,matte,historia(pytte) och engelska + svenska  jag har också börjat längta mer och mer till rasterna....Efter som de har börjat bli lite värmare 


Här ringer telefonen hela tiden   


Men nu ska vi strax köra      

vi ses


//molly      

Av Molly - 18 april 2012 15:44

Hallu

Jag ska bara siga att jaginte kommer lägga in så mycket tidigare på min blogg för jag kommer hem typ 3...sen ska jag göra läxan SEN kan jag blogga....


Men men idag har verigt en vanlig dag i skolan....Jag och två kompisar brukar gunga på rasterna och då puttar jag fart  De tycker jag är kul :)


Men nu ska jag byta om...jag ska liksom dansa   

Ps: glöm inte rösta i min omröstning




//molly   

Av Molly - 17 april 2012 16:16

Haallå du som läser... 

Idag va de skola..Vi har haft stavning och matte diagnos  Hoppas de går bra     

För typ en timme sedan va jag och Lovisa och delade ut loppis lappar  Men lapparna tog slut...fast vi hade 2 gator kvar  De va inte så fint väder de va kalt och de regande 


Nu tittar vi på tv.....


Då ses vi   

bye



//molly//lovisa   

Av Molly - 16 april 2012 14:47

Hej...  

Då var de måndag igen och man längtar redan till helgen...Ialla fall jag..!!!   

Idag har de varigt kalt  

Jag skulle igentligen ha stigigt upp vid 6 tiden......men istället gick jag upp fem i sju..!!!! De bevisar bara att jag va trött... 

Vi åt makaroner med nån skink sås i skolan...!!!   De va  super gott 

Nu har jag kommigt hem och ska göra läxan..... 

Här har ni en bild på hund valparna.....en av dom ska bli vår

  

Söta va...!?

Men vi ses bye :)



//molly 

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards