mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 3 september 2012 14:53

 

Molly

Av Molly - 2 september 2012 20:39

   

 

Molly

Av Molly - 2 september 2012 20:14

Hej hej nu har jag fixat klart på mitt rum så nu blir det lite bilder

Jag glömde ta bilder innan så det blir bara efter bilder men jag lovar det ÄR skillnad!!

 

Här är allt jag har slängt :D

 


I ett av mina skåp efter städningen

 

Vår middag igår 

 

Luktade fisk i typ timmar efter middan


Molly


Av Molly - 2 september 2012 15:34

Ja då har man kommit hem från valp träning :) Kul ;D

Nu sitter jag och rensar ut gammla saker XD Skriver me sen bye

 

Molly

Av Molly - 2 september 2012 07:08

hej nu har jag precis blivigt väckt :0 är jätte trött         vi ska iväg och träna med Jade och hennes sysckon(Jade är vår hund) :D Så jag hinner nt skriva så mycket idag:) Här har ni en bild bye XD 

 

Den har jag byggt med spel brickor från zicQuiens(stavning)

Molly

Av Molly - 1 september 2012 17:16

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards