mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 5 september 2012 15:07

☺☻♥ Tjaba ♥☻☺

Nu är det onsdag vilket betyder teater :D

Just nu är jag med Carro.......Men nu ska jag göra läxa bye :)

 Molly♥

Av Molly - 5 september 2012 07:22

   

Hoppas det är snyggt :)

Molly

Av Molly - 4 september 2012 21:46

Ville bara siga tack till alla er som läser min blogg:)

Nu sitter jag och fixar mia naglar och tittar på 3:an :D  vI HÖRS AV IM BYE

Molly :)

Av Molly - 4 september 2012 19:43

 

Av Molly - 4 september 2012 19:22

Nu har jag äntligen färjat mitt hår jag blev väldigt nöjd!

Dom siger att jag liknar molly sanden :D När jag siger dom menaar jag Matilda och Lovisa :D

Här är mitt hår före och mitt hår efter


Före

 

och efter

 

Skillnad.....kanske svårt att se

Bye


Molly


Av Molly - 3 september 2012 21:49

Hej nu är det troligtvis sista inlägget idag :D Så godnatt

Molly

 

Jade ligger och sover vid mina fötter :D

Av Molly - 3 september 2012 20:47

Hej nu har jag gjort rätt mycket läxa :O så trött blir inte så sent idag

Jag sitter och tittar på Robinson nu och sen ska  jag titta på underbart är kort eller vad det heter :D

Jag har nog inte mer att skriva så bye             Molly

 

Lilla Jade <33

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards