mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 14 september 2012 16:34

 

Gult (lillfingret) Rosa/rött ( ringfingret)  Svart (långfingret)  Grönt (pekfingret) Blått(tummen) ♥

Av Molly - 14 september 2012 15:31

Skönhet mode och mycket mer här kommer ett långt inlägg med massa bilder!

Måste tipsa om domma två lepsylen funkar jätte bra!

 

Rosa: Nivea Blå: ACO

Lep glans

 


1:an Gosh  2:an Gosh  3:an Loreal paris

Min foundationpensel

   

Från Kicks



Kläder:

USA linne 

  

Vit och blå randig stickad tröja med blått linne under :)

  

Tun gul tröja från Kaphal XD

   

Cubus tröja


Det va lite tips från min gaderob här kommer tips utanför:


Smink


Om du har ett läpgland som ditt hår fastnar i hela tiden? Om du har det så ska du prova vaseline enkelt och biligt! Det får inte håret att inte fastna men det fastnar ialla fall inte alls lika mycket som andra.


Har du mörka ringar runt ögonen? Iså fall prova Maybelline Concealer.


Smink som kändisar tipsar om:

Rihanna Ansikts spray (från make up store)  Debby Ryan Färgad dagkrän (Garnier)  Selena gomez Lancome doll eyea (maskara)   Ashely Benson   Primer (Lumene)    Leighton Meester   puder (Lumene)


Mode hos kändisar den senaste tiden:


Långkläning är ett återkomande tema i kändis världen tillexempel Rihanna och Miley Cyrus hade det på MTV VMA

Taylor swift har kavaj och lång byxor vitt alltihop eller så kör hon på nåt country kläning med långa snygga stövlar       Genomskinlig kläning med nåt under hade rihanna och katy perry på MTV VMA Katy perry hade en kortare kläning under och rihanna hade lång byxor och topp.


Återkommande färger i år är bått coh vitt


Det va lite mode och smink hoppas ni gillar det bye

Molly♥








Av Molly - 14 september 2012 15:16

 

Av Molly - 14 september 2012 15:07

Ja då va det äntligen fredag och det är såå SKÖNT!!!


Idag hade vi gympa typ ja för vi tog typ tidningar och gjorde bollar och lite sånt.Vi hade också matte och fysik och sen hade vi bild också...Då skulle vi göra oss skälva ja vi skulle måla av förra årets skol foto! NEEEJ jag hatar den bilden på mig! Men jag han bara att rita huvudet och typ ett öga!


Senare idag kommer matilda hon ska sova över :D Yippi   

Vi ska dansa imorgon och då ska vi köra henne:)


Just precis nu sitter jag på govet i vårt tv rum och bloggar, jag har koplat in datan till tv:n så att allt blir större XD

Molly

   

Av Molly - 12 september 2012 20:35

Hej den här veckan har jag liksom typ ingen tid......så ja och ni som följer min nagelblogg så skriver jag inte för att jag inte hittar lösenordet men jag håller på  att leta efter det....bye

Av Molly - 10 september 2012 17:39

Senare idag kommer det mode tips och sjönhet men jag måste fixa läxorna först :P

Av Molly - 10 september 2012 17:33

Våra gloser är kanske inte direkt dom svåraste denna veckan men jag årkar bara inte lära mig dom! :O


Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards