mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 25 september 2012 19:53

Av Molly - 25 september 2012 18:16

Av Molly - 25 september 2012 14:30

Hej då va man tillbaka efter en lång och väldigt kall idrotts dag!

Det gick sådär..... I längdhopp va jag inte inärheten av att vinna och i 60m kom jag fyra i mitt hit(eller vad man siger)

Det va väldigt kalt och man satt och väntade en del men inte lika mycket som man brukar!


Just nu hade jag tänkt börja med läxan tre läxor till im och kan va bra att börja med dom andra också :()


Sen såm ni kanske vet så kommer one direction till Sverige och ska uppträda live i svenska X-factor det är inte bestämt  i vilken live sändning än men dom tror att dom kommer med ett besked i början av oktober då kan man även börja köpa billjetter!! :♥   

Molly♥♥♥♥



 

Tja

Av Molly - 24 september 2012 21:21

Hra sätt X-factor nu kul XD jag tycker hon awa sjunge jätte  bra:)


Nu tittar jag på underbart är kort och spelar nåt spel! Sen ska jag sova är väligt trött efter idag♥bye♥

 

...

Av Molly - 24 september 2012 19:58

Jaha då sitter man och väntar på att x-factor ska börja♥  


im blir det tävlande jag ska tävla i både längd hopp och 60m glad att det inte blev 2000m jag skulle springa  

Men det bli nog bra.... när jag tävlade för att komma vidare hoppade jag 3,65 tror jag hyfsat nöjd men jag vet inte vad jag sprang på 60  eller gjorde på något annat!

Men nu börjar X-factor skriver kanske mer sen bye♥♥♥


Molly

Av Molly - 23 september 2012 15:13

 

♥Tack för att ni läser min blogg♥

Av Molly - 23 september 2012 14:42

Hallå där nu sitter jag och tittar på avatar som gick på 4:an igår :D


Idag har jag bara varigt hemma:)  inget me med  det!


Sen om ni inte har hört det så har ju on edirections musikvideo till live while were young kommit ut i torsdags:) och ni som va i tyskland igår kanske fick en glimt eller till och med en autograf av dom:)


Men nu ska jag se vidare på Avatar :) bye♥

Molly

Av Molly - 21 september 2012 18:49

Ja då va det fredag är riktigt trött...idag va det skol foto :) tror jag blev jätte dålig /:O 

Just nu sitter jag och kollar på top model18 :D Det är jätte mycket reklam men nu börjar det....Dom står typ flera tusen meter upp på nåt tak och poserar! LÄSKIGT!!!


Imorgon är det dans yippi :D♥♥♥


Men nu är jag värkligen jätte törstig bye♥

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards