mbslillablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Molly - 19 september 2012 18:22

Här har Lovisa en gåta till er♥


Vad är det som sjungker ner och stanar och åker upp och sätter fart♥???♥


Svara på det om du kan.................

 

♥Jade♥

Av Molly - 19 september 2012 18:16

Hej där..:)

Nu sitter jag och lolo på mitt rum o sminkar och fixar håret lite så hära snyggt XDD 

Lolo försöker komma på hur hon ska se ut på skol fotot♥

Hörs bye

Av Molly - 18 september 2012 16:50

   

Av Molly - 17 september 2012 21:12

Hej hej nu sitter jag och tittar på underbart är kort...tror jag det heter Innan tittade jag på X-factor och då va Sebastian Krantz från idol(2010) och talang(2008) med :D Där vaa såklart många fler men inte så många bra enligt meej!


Idag har jag mäst gjort läxan och lite sånt...imorgon blir det skor!!!!YESS♥

Jag ska också åka hem till Matilda imorgon :)

♥♥♥♥ Molly ♥♥♥♥

Av Molly - 17 september 2012 06:49

Hej på er nu är det måndag morgon och jag är jätte trött...Jag har precis klarat mig upp ur sängen och ska strax gå ner och äta frukost :D Idag ska jag nog nt hitta på nåågot speciet kanske kanske ska ag köpa skor men det är inte alls säkert!

♥ Molly ♥


Av Molly - 16 september 2012 16:58

Heej nu har Matilda åkt hem och helgen är snart slut :(

Det känns som det var evigheter sen jag va i skolan (vilket inte är dåligt!) Men nu är den ialla fall det och jag tänkte köra Veckan en ny grej  jag tänkerbörja med det är när jag siger vad som har hänt mig och folk i världen under veckan.....

Måndag: Inget

Tisdag: Ett år sedan what makes you beautiful släpptes

Onsdag: Jag va på teater lolo följde med

Torsdag: Niall Horan(i one diretion) fylde 19

Fredag: Matilda sov över

Lördag: fest och matilda sov över igen

Idag: (sön) Matilda åkte hem anars inet

Det va det bye♥

Av Molly - 14 september 2012 17:19

Och glöm inte bort min fråge stund♥  

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards