mbslillablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly - 8 oktober 2012 22:12

godnatt och sov gott alla läsare♥

Av Molly - 8 oktober 2012 17:25

Nu va det längesen jag skrev sry!


Idag har jag varigt i skolan vi hade inte å mycket roligt förutom musik där vi prova spela gitarr det va jätte svårt men jag vill så gärna kunna spela gitarr!! :? hur gör man :?


Just nu skypar jag med Matilda ohc det har vi gjort i typ 2 och en halv timme eller nåt sånt :DD


Har just nu inte så mycket mer att säga!! 

 

Vet att jag har laggt in den bilden flera gånger men Jade va så sööt (L)



Av Molly - 6 oktober 2012 09:33

MTV

Av Molly - 6 oktober 2012 09:04

Hej på dejj

Nu sitter  jag och kollar på MTV :)

Det är one direction itunes galan från iår eller förra året det ser typ lika dant ut!!

♥mer bloggande sen♥

Av Molly - 4 oktober 2012 15:47

Hej hej nu har jag inte skrivit på ett tag för jag har inte kunnat komma in på bloggplatsen altså har jag inte kunnat logga in på min blogg......men nu kan jag det :D


Idag fick vi spruta Ajj jag och några andra hade ont i huvet och mådde konstigt efteråt men ingen åkte hem!!

Vi fick sprutan mitt i gympa lektionen så vi gjorde typ inget på gympan!


Just nu sitter jag och gör matte och lite andra läxor!! Så det ska jag fortsätta meee :)

♥Glöm inte bort att det är kanelbulens dag♥

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards