mbslillablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly - 22 oktober 2012 20:41

Fått mitt första gästbok inlägg :)))))

Tack så jätte mycket för det Sonny


Fyll gärna på med fler även ni som inte har skrivigt :)

♥♥♥Tack Tack Tack♥♥♥

Av Molly - 22 oktober 2012 20:09

Kamma inte håret när det är blött för det sliter på håret...Men håret blir ju så rufsigt då!!? Nä inte om du kammar det innan du tvättar håret sedan låter det tårka och sen kamma det (tårka av sig själv inte med förn för det sliter väldigt mycket på håret) då får du lite snyggare hår som desutom mår bättre :)

♥Molly♥

Av Molly - 22 oktober 2012 15:56

Hemma nu då sitter med läxan på mitt rum :/ är riktigt trött efter igår men skolan har ändån inte varigt jätte tråkig! 

På musiken pratade vi om 50-talet och sånt och på rasterna tittade vi på fotboll och sista spelade jag matilda och lovisa fotboll själva alla mot alla :D så det va kul XD blir en kortis nu♥hejdå♥

Av Molly - 21 oktober 2012 20:08

Hur mycket gillar du Tv4?


100%                         20%

90%

80%                           20%

70%

60%

50%                           20%

40%                           20%

30%                           20%

20%

10%

0%


Totalt 5 personer har röstat

Av Molly - 21 oktober 2012 20:03

Rubriken säger allt nu är jag altså hemma igen och det är väldigt skönt fast det va väldigt kul att va i stugan också :)


Nu måste jag paccka upp alla väskor och se allt jag missat i världen för när man är där fins inget internätt så jag vet knappt vad so har hänt!♥


Men nu är jag ialla fall hemma igen♥ Måste sticka igen för jag har väldigt mycket att göra men jag ska först byta omröstning så byebye♥♥♥♥♥

Av Molly - 19 oktober 2012 13:59

Hej och hejdå strax ska vi åka till vår sommar stuga

Så kommer inte skriva mer på ett tag (troligen) 


Så vi ses bye♥♥♥


Fortsätt rösta i omröstningen :)

Av Molly - 18 oktober 2012 18:30

♥♥♥hoppas ni gillar min nya style på bloggen♥♥♥

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards