mbslillablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly - 26 oktober 2012 16:19

Sitter och lyssnar på musik (Tell Me A Lie) ♥♥♥♥♥♥♥

Snart får vi gäster :)

Av Molly - 26 oktober 2012 15:45

och glöm inte röst på min omröstning  

Gjord på picmonkey tipsar om den sidan!

 


Av Molly - 26 oktober 2012 14:07

Nu har det äntligen blivigt höst lov :) på lovet har jag inte så mycket inbokat förutom dans och kanske laserdome(stavning)

Idag var det halloween på skolan väldikt många hade klätt ut sig fast inte i vår klass i vår klass var det typ 2 st vi gjorde halloween grejor hela dan!


Men nu är jag hemma och det är så skönt att det är lov♥ har ätigt och kollar just nu runt bland andra bloggar!

Sen får vi gäster men ingen i min ålder :( så...ja :D


Hörs bye


molly


Av Molly - 25 oktober 2012 19:09

Kan inte fatta att det inte äns är 2 månader kvar till jul!! Igår va det precis 2 månader kvar    :D


Idag har jag gått i skolan så det va upp tidigt som gällde igen :O är alltid väldigt trött på morgonen! I skolan hade vi engelska,matte slöjd på slöjden gör jag en lampa med storbritanniens flagga på det är väldigt pilligt! På gympan hade vi volly boll och spökboll det va kul :)) 

♥Sen har det inte hänt så mycket idag ikväll ska jag se på new girl och 2 panka tjejer♥


Imorgon är det sista dagen innan lovet :) Skönt på lovet är inte så mycket inbokat men jag ska dansa vanlig lektion på lördag och nästa lördag och sen ska jag dansa shoufel (stavning) så det ska bli jätte kul :)

På lovet ska jag också ge något skönhets/smink/mode tips


bloggar nog mer sen hejdå

Av Molly - 24 oktober 2012 15:16

Hemma från skolan nu och hänger med Lovisa♥ skojj                                                                                                                          

Senare blir det teater men inget mer!!!!         


Bloggar mer sen♥♥♥

Av Molly - 23 oktober 2012 22:14

Jap idag va jag hoss tandläkaren! Faktiskt ovanligt lite tråkigt eller vad man ska säga(det va roligare att vara hoss tandläkaren idag än annars!) 


Sen nu precis såg jag på svenska hollywood fruar :O ojj dom bråka rätt mycket!! fattade typ inget!


Annars har inte mer än skolan hänt idag och imorgon blir det Lovisa som gäller! :D Yess♥♥♥


Blir kort idag ska gå och lägga mejj nu godnatt 

 

  ♥natti♥

Av Molly - 22 oktober 2012 20:59

Idag har min blogg sida visats på någons skärm 171 gånger altså inte på samma skärm utan på allas till sammans så om någon har varigt inne på min blogg 5 gånger och en annan tre så är min sidvisning 8 men jag har 171 :O

godnatt

ojj
Av Molly - 22 oktober 2012 20:55

Ojj va? klockan är nio jag trode den va typ fem i åtta :D nu har jag lite bråttom så det blir nog inte mer bloggande idag men imorgon blir det :) hejdå

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards