mbslillablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Molly - 28 oktober 2012 21:13

Ja somsagt va på ikea idag köpte typ inget en ram till minn affish och så fick jag en blomma :)

   

Tjadå´

Av Molly - 28 oktober 2012 13:56

Av Molly - 28 oktober 2012 12:26

David guetta- she wolf ft. sia ♥♥♥


Av Molly - 28 oktober 2012 12:15

 

Gjorde den själv :)

Av Molly - 28 oktober 2012 11:51

Glömm inte att rösta på omröstningen sista da idag! 

Av Molly - 28 oktober 2012 11:44

vi va i skogen och så va jag med matilda så ja :)


Nu har matilda åkt och jjag tror jag måste städa lite :(( 

Annars ska jag nog inte göra så mycket idag :O kanske gå ut llite elr så ja :D


Hejdå :) 

 

MOLLYY

Av Molly - 26 oktober 2012 23:51

Såg x-factor innan tyckte det va konstikt att manda åkte ut men men! Jag ringde såklart och rösta jag röstade på oscar och awa...jag brukar inte rösta men nu kunne man ju vinna one direction biljetter så då får man ju såklart ta och rösta!!!♥


Imorgon blir det ialla fall en bra dag jag ska dansa och sen sova över med Matilda♥ bra start på lovet

Bye♥♥♥

 

Jade som väldigt liten

Av Molly - 26 oktober 2012 18:32

men det blev lite krongligt men men...nu ska vi äta bye

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards