mbslillablogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Molly - 23 augusti 2012 22:23

Det är helt otroligt jag gick nu precis in och kolla min staatestik och den 13 augusti hade det varigt 47 unika besökare på min blogg REKORD det brukar va typ 5 6 stycken  så ett stort tack till er alla som läser min blogg ska komma igång med skrivandet igen :D Ska gå och lägga mig nu ska upp tidigt bye


Dom största kramarna från Molly        

Av Molly - 23 augusti 2012 06:48

Hej här har ni dagens autfit:

      örhänge   armband :D


Kram MOLLY  

Av Molly - 13 augusti 2012 10:15

Nu sitter jag ooch tittar på OS avsluttningen i repris...jag såg på det igår också men jag vill se one direction igen  

Naill skrev att inga ord kan beskriva hur stort det är!  och det förstår ja.....igår va också spice girls meed och Jessi J anars va det mäst äldre artister    Nu står  ala och viftar med sina flaggor!


Anars har jag inte så myckket att siga blir ett kort inlägg:(


Bye  

Kram Molly


LOVE 1D :D

Av Molly - 10 augusti 2012 19:05

Hollo everyone...Nu är det fredag...tror jag?? ialla fall..idag är en dag  och denna dag så har jag haft extremt tråkigt!!!   Jag har inte känt för att göra något inte äns  för att shopa...och dom som kännerr mig jag ÄLSKAR att shoppa!

Det va meningen att jag skulle träna idag men det gjorde jag inte  


Jag har ju haft lite kul....för jag har tittat på tv gått med Jade varit på datan och lyssnat på musik jag har lyssnat på Inna och såklart one direction :D

Just nu därimot är det enda jag gör bloggar! pappa tittar på Handboll det står 21 23 nej nu är det 24 till oss  På söndag slutar OS och Irland fick sitt första guld först igår och det va i dam boxning HEJA IRLAND jag hejar också på storbritanien....sverige sådär och lite USA  XD


Anars är det skola snart och..ja det kommer vara kul att träffa alla igen och få in sina rutiner igen men jag skulle kunna sova en timme till på skol dagarna  


Jag gillar ju 1D så kolla in mina naglar där står vas happenin     jag har också irlands flagga och storbritanniens och ppå den sista bilden ska de vara en morot...men nu måste jag dra

Bye


kram Molly

Av Molly - 10 augusti 2012 19:05

Hollo everyone...Nu är det fredag...tror jag?? ialla fall..idag är en dag  och denna dag så har jag haft extremt tråkigt!!!   Jag har inte känt för att göra något inte äns  för att shopa...och dom som kännerr mig jag ÄLSKAR att shoppa!

Det va meningen att jag skulle träna idag men det gjorde jag inte  


Jag har ju haft lite kul....för jag har tittat på tv gått med Jade varit på datan och lyssnat på musik jag har lyssnat på Inna och såklart one direction :D

Just nu därimot är det enda jag gör bloggar! pappa tittar på Handboll det står 21 23 nej nu är det 24 till oss  På söndag slutar OS och Irland fick sitt första guld först igår och det va i dam boxning HEJA IRLAND jag hejar också på storbritanien....sverige sådär och lite USA  XD


Anars är det skola snart och..ja det kommer vara kul att träffa alla igen och få in sina rutiner igen men jag skulle kunna sova en timme till på skol dagarna  


Jag gillar ju 1D så kolla in mina naglar där står vas happenin     jag har också irlands flagga och storbritanniens och ppå den sista bilden ska de vara en morot...men nu måste jag dra

Bye


kram Molly

Av Molly - 10 augusti 2012 19:05

Hollo everyone...Nu är det fredag...tror jag?? ialla fall..idag är en dag  och denna dag så har jag haft extremt tråkigt!!!   Jag har inte känt för att göra något inte äns  för att shopa...och dom som kännerr mig jag ÄLSKAR att shoppa!

Det va meningen att jag skulle träna idag men det gjorde jag inte  


Jag har ju haft lite kul....för jag har tittat på tv gått med Jade varit på datan och lyssnat på musik jag har lyssnat på Inna och såklart one direction :D

Just nu därimot är det enda jag gör bloggar! pappa tittar på Handboll det står 21 23 nej nu är det 24 till oss  På söndag slutar OS och Irland fick sitt första guld först igår och det va i dam boxning HEJA IRLAND jag hejar också på storbritanien....sverige sådär och lite USA  XD


Anars är det skola snart och..ja det kommer vara kul att träffa alla igen och få in sina rutiner igen men jag skulle kunna sova en timme till på skol dagarna  


Jag gillar ju 1D så kolla in mina naglar där står vas happenin     jag har också irlands flagga och storbritanniens och ppå den sista bilden ska de vara en morot...men nu måste jag dra

Bye


kram Molly

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards