mbslillablogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Molly - 28 augusti 2012 20:27

 

Maskara från isadora     Lanza (gör så att det blir lättare att kamma igenom) addidas parfym

 

Nagelack från   Depend    Isadora  och   Gosh

 

Nagelfil och sminkborste från H & M


Av Molly - 28 augusti 2012 20:06

Nu har jag inte laggt upp nåt på hela dan men det är för att jag har jätte mycket att göra denna veckan :(

Men häär har ni bilder från idag och igår :)

 

Nya gympa kläder

 

Titta vad jag har gjort med min häftmassa

 

Här är mitt stökiga skrivborddär jag gör matte :D

 

Kolla in min kudde


Molly

Av Molly - 27 augusti 2012 18:28

Cirka 8-10st

Du behöver:   3-4 skivor vitt bröd 2 msk olivolja


Fyllning Du behöver: 1msk färdig pästo   3msk philadelphiaost eller mjuk getost     10 pinjenötter och några basilikablad


Litet pepparkaks hjärta plåt med bakplåtspapper,pensel smörkniv och msk mått


Gör så här:

1 sätt ugnen på 225 grader

2 tryck ut hjärtan ur bröden med formen

3 lägg brödhjärtanen på en plåt.Pensla ovansidan med lite olivolja. Säll in plåten i ugnen i tre min.

4 Blanda ihop peston och osten till fylning

5 Låt brödskivorna svalna lite innan du brer på fylningen.

6 Garnera med pinjenötter och basilika

(du ka komma på egen fyllning också)


Molly

Av Molly - 27 augusti 2012 17:28

Här är en ny serie som jag kallar:

En dag me Elin

Dags att gå upp

 

Fixa håret litegrann

 

Vilka skor ska man ta då?

 

Dags att välga bil.....Vilken ska jag ta?

 

Det får ble den söta älskar rosa....Hopp om bord

  

Då bär det av




    

 

Ska jag köra igenom skogen? eller?

 

Nä jag tar den soliga öknen istället :D

 

Äntligen asfalt...lite skumpigt         snart framme

 

Då va man i skolan dags att plugga engelska

 

Dags för lunch

 

Tror jag tr köttbullar

 

Tar vägen för bi fotbolls lanen och kollar när dom spelar fotboll;)

 

Hemma igen och dags för lite data....var fins L:ett

  

Dags för nage fixs vita naglar blir det :o


  

Elenora ringer....Hallå

 

Nu ska jag gå och lägga mig Hejdå

 

Elin :)


 

Molly

Av Molly - 27 augusti 2012 16:42

Ville bara siga hej...så hej

Av Molly - 27 augusti 2012 15:24

Han fyller år på Onsdag och han fick en riktig överaskning

 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards