mbslillablogg

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

HUND...!!!!!

Av Molly - 27 maj 2012 09:28

Hej....idag ska vi......få......en.............HUND ...... 

Idag så gäller det   vi ska snart åka och hämta Jade....för det är de den kommer heta :)

AAAAAhhhhhhhhhh............:):):):):):):):)





Anars så är det en normal dag..typ För min mormor har fylt 70år så vi fira henne igår och sov här inatt 

De var jätte kul:D   Vi tittade på eurovision som du kanske också gjorde och de gick ju sådär för sverige  

Dom...VAN  Altså mina kusiner listade ut att dom van typ när det va fyra eller 6 röster kvar alltså jag trude loreen skulle komma långt men 1:a   woow   2:a kom Ryssland(tanterna)  dom hejade jag också lite på  

3:a kom Serbien som jag tyckte va DÅLIG men ni kanske gilla den

men nu ska vi snart åka  

bye bye

//molly 



 
 
Ingen bild

Lovisa

27 maj 2012 11:19

Hej!
Kul med hunden!
Hoppas det går bra!

//puss

Molly

27 maj 2012 20:00

Hej...tack och ja det går bra hon nosar och nosar det är jätte kul...!!! :)


//molly

 
Ingen bild

Carro

28 maj 2012 17:02

Hej va kul !! Så glad för din skull !! <3

Molly

2 juni 2012 07:20

Hej......!!!!
Tack :)

//kram molly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 9 juni 2013 12:06

Av Molly - 17 april 2013 07:21

Tröja- HM tror jag Shorts- cubus Leggins- HM Strumpor- vet inte Ring- glitter Nagelack- wet and wild ...

Av Molly - 7 april 2013 17:48


Har entligen köpt en ny telefon, Iphone!♥ Tog ett tag innan vi hittade en affär som hade den hemma. Ska få simkortet på Tisdag så längtar sjukt mycket!    ...

Av Molly - 2 april 2013 06:41


Japp då va det slut på det härliga lovet och dags att dra till skolan igen :/ Går bara till ett idag, så det är rätt skönt! Längtar till ikväll för då ska jag träna (: ♥ aa, men nu måste jag fixa mejj innan vi ska åka :) ♥   ...

Av Molly - 1 april 2013 17:26

  Smink bortagning från Loreal Paris. För ögon och läppar. Funkar jätte bra, använder den värge dag.   Briteny Spears parfym (Fantasy). Kan inte förklara hur den luktar men den luktar jätte gott!   The rocket volum express mascara från M...

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards