mbslillablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Molly - 9 maj 2012 06:51

     God morgon på dig du  


Jag sitter och äter frukost och ska snart till skolan   Idag ska vi ha: slöjd(kanske) engelska matte och nåt anat

Jag kan alla gloser som vi har till idag   och läxan til fredag kan jag hyfsat 


Nu ska jag äta flingor(tror jag)   och juste ja.....Idag är de sista dansträningen och......ja 


Ska nog göra fler inlägg idag  om inte så ses vi ialla fall

Bye  



//molly

Av Molly - 8 maj 2012 14:27

Tjaba tjena "mitt bena"


Här sitter jag och skriver ett inlägg på min blogg 

Idag har vi orjenterat på gympan  Kul?       Japp  På fredag ska vi orjentera mer...!!!

Anars har jag typ bara haft matte och engelska idag 

Nu har jag ätigt   och har tränat gloser med en kompis    

Nu vill jag göra smilisar          

Nu ska jag snart klippa mig men förs måste jag ficksa en sak

bye



//molly          

Av Molly - 7 maj 2012 18:10

Jaha...då va de Måndag       IGEN

Jag har inte kunnat skriva  sen i torsdags för att:

Fredag: Jag åkte till lolo efter skoan  sedan lasta vi loppis grejor(kom hem typ nio)

Lördag:Åkte till skolan för att ha loppis kl:6     sen direkt till fest(kom hem typ 23.30

Söndag:Han inte (glömde)   Och idag åkte jag till lolo efter skolan kom hem åkte iväg kom hem åt nu sitter jag här...!!!


Nu tittar jag på huset anubis(Nickelodeon)   

Idag har vi haft: matte,kroppen,lätta fakta och skol-fotot  Vi åt potatis bullar och blodakorv till lunch

Jag är ensam hemma   för mina föreldrar och mina brosor är på kalvin knatet  

Idag har även min pappa köpt hund koppel(2st)hundben,kloklippare och halsband


Nu tycker jag ialla fall att jag har skrivigt en lite längre täx..!!


Men vi ses imorgon :)

bye



//molly

Av Molly - 3 maj 2012 20:30

Hej du....

Jag tycker själv attmina inlägg inte är så bra

Så jag ska göra några ändringar(ska försöka)

1. jag ska ändra stilen på texten.......

2. Jag ska försöka skriva längre och roligare/intresantare texter

3. Jag ska börja skriva om något mer än bara mitt liv...men vad...??!!?

4. Jag ska lägga in fler bilder


Hoppas ni kommer gilla min ``Nya blogg´´

Tack för att ni läser


//molly

8

Av Molly - 3 maj 2012 18:18

åtta åtta å-tta  åtta åtta ååååtta    

  Ja ni  hörde rätt nu har jag åtta besökare på min blogg(ialla fall 2 dagar)     

Ja tycker ialla fal att nii ska fortsätta så  Ni är alla små änglar 

  Som tack ska ni få....ja ni ska få.....Ja vet ni ska få välga något själva....ja vet inte vad men de får välganått   med......Ja  

Ja men TACK TACK TAAAACK så mycket


Så hejdå mina små änglar   

BYE



//molly(en tacksam tjej) 

Av Molly - 3 maj 2012 14:55

Hej på dej....

här sitter jag äter en macka och lyssnar på mucik   

Igår köpte vi hund saker....    en mat skål    en drick skål..... 

en filt.... och en leksak.....                                                  
                   Iddag ska jag spela... 

Men nu är jag hungrig   bye



//molly                             

Sol

Av Molly - 2 maj 2012 15:03

Man får önska maj välkomen för maj tar ju med solen  Jag menar titta ut...!!!


här sitter jag ialla fall och gör läxan.....TRÅKIGT men så e de..!!!


Idag ska jag dansa och efter de ska vi åka och titta på hund saker...JAAAA 

Men nu måste jag skynda ses 



bys :I


//molly  

Av Molly - 1 maj 2012 08:32

 Hej på dig du som läser 


Nu är jag tillbaks.....Jag har haft de jätte  kul med mina kusiner Vi har varigt ute mycket  och haft super kul..!!


Nu tittar jag på tv....och idag är alla LEDIGA....JAAAAAAAA 


Men nu vet jag inte vad jag ska skriva  

Så do skriver jag väll snart igen

bye



//molly 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards