mbslillablogg

Alla inlägg under april 2012

Av Molly - 4 april 2012 20:30

Nu börjar de bli påsk tider och de är säkert många som ska åka iväg de ska jag........så idag har jag packat....!!!!

                                                  
       

Idag har jag dansat också...........Idag fick jag värkligen roliga utmaningar på dansen......  

Vi har påsk pyntat hemma.....  


Om ni har förslag på en omröstnings fråga så skriv de i en omentar.......Och glöm inte att fråga

Förästen kommer jag inte skriva på ett tag för vi ska iväg men vi ses     bye



//molly

Av Molly - 2 april 2012 07:14

Godmorgn

idag skriver jag så här tidigt för att jag snart iväg eller ja kl:11/12 tiden....  

Jag ska va med min kompis och sen ska vi se på bio...!!!

nu ser jag på tv...    




//molly      

Ps,glöm inte rösta på omröstningen

Av Molly - 1 april 2012 20:33

Hej

 idag har jag iprensip bara gjort en sak och de är att städa mitt rum och gjort om på mitt rum...!!!

De är super kul att göra om förr gjorde jag om en gång i månaden men nu har jag inte gjort om sen jul...Hur klarade jag mig........??!?

Men städa är inte kul   

De va allt   bye




//molly 

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards