mbslillablogg

Alla inlägg under april 2012

Av Molly - 15 april 2012 18:16

  AAAAAAAAA.............

Idag va jag och pappa och kolla på hund valpar......  

Valparna är 3veckor gamla och sååååååååååå söta...!!!

Vi ska nog åka ditt när dom är typ 5-6 veckor igen  

Mamman(altså hunden) äär super snäll och söt...!!!! 


Idag är väl de plus 4 timar i bil de ända jag har gjort...  


så vi ses imorgon

bye




//molly

Av Molly - 14 april 2012 17:44

Hallu sverige

Idag har  jag varigt ut,varigt inne....Ja

Imorgon kommer jag kanske inte skriva för vi ska åka och titta på hund...!!!


Här kommer tips:

                                           Film: the hungers games

                                           Bok: rum 213

                                           Hemsida: moviestarplanet


Har du tips skriv i komentar...!!!



snälla



//molly  

Av Molly - 13 april 2012 06:35

Hej och godmorron......Nu va jag tidig

Klockan är tjugo i åtta.....Idag har jag lockigt hår.....Jag sov i uppsnurrat hår (inte flätor)


Idag ska jag ha tjej kväll de ska bli supper kul    Vi ska sjunga karioky(hoppas ni fattar vad jag menar för jag vet inte hur de staves) äta tacco och bara ha kul liksom...!!!    


Idag är de fredag den 13......AAAAAAAAAaaaaaaa             Men de har jag inte märkt av inu...  


Men nu måste jag snabba mig  och göra mig klar...  Så vi ses



Bye


//molly

Av Molly - 11 april 2012 15:32

Hej lite tidigare idag :)

igår va de rekord de va 7st som va inne på min blogg...De låter inte som många men de är hyfsat bra...!!!

Vi kommer inte ha några läxor denna veckan..!!!

Men nu ska jaag byta om ska dansa vi ses bye bye




//molly

Av Molly - 10 april 2012 17:47

Hej sorry jag hann inte lägga in ett inlägg imorse....och jag lägger in så här sent för jag har varigt med en kompis...!!!

Anars har de varigt en lungn dag + vi kanske men bara kanske inte får mer än en läxa denna vecka...!!! 

Föresten så är de mindre och mindre folk som tittar på min blogg..!!?!   Så om du har ett förslag om vad jag ska skriva eller vad jag ska...ja nått   så skriv de i en komentar eller i en fåårga...för jag vill ha läsare på min blogg....skulle inte du villja de..??!?       

Men bye bye



//molly 

Av Molly - 9 april 2012 20:34

Hej nu har jag nytt tema på min blogg.....Va bara de jag ville siga

och glöm inte att rösta i omröstningen




//molly

Av Molly - 9 april 2012 20:21

Hej nu är jag sen på de igen....Jag lovar att försöka att lägga in på morgonen eller tidigare.....och 2 inlägg om dan 

hur låter de..??!? 

Imorgon är de skola igen...  inget mer lov.....VARFÖR...??!?

Men imorgon ska jag försöka hina lägga in ett inlägg på morgonen men jag lovar inget för de  är ju första dan i skolan och man måste gå upp tidigt....men jag lovar att försöka...!!!

bye



//molly 

Av Molly - 8 april 2012 19:54

Hej de var ett tag sen men jag skrev ju att jag skulle åka på semester...!!!    

Idag har jag varigt hos farfar  anars har jag inte gjort mycket....  

Hoppas ni har haft de lika kul på lovet som jag har...!!!!

På lovet såg jag den nya fimen the hungers games     den tyckte jag va jättebra.......  

Men nu måste jag dra    vi ses    bye  



//molly

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards