mbslillablogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Molly - 14 mars 2012 15:29

Hej....!!!!

Idag va de en normal dag i skolan...!!!

De konstiga va att matten va ovanliigt lätt och rolig......Konstigt   

Men men nog om skolan när man är ledig så är man(skönt)


När jag kom hem sa mamma att min dans va insteld...Nääääääääääääää    


Men nu ska jag dricka smudie ses      

Av Molly - 14 mars 2012 07:09

Hej och godmorron...!!!   

De är onsdag idag och de betyder slöjd...:(   Jag ska ha syslöjd och de gillar jag sådär  :)

Men de fins många som gillar de och de får dom göra 



Idag ska jag också dansa    Jaaaaaaa.......


Ska nog göra ett inlägg till idag  anars blir de imorgon  

Vi ses



//molly   

Av Molly - 13 mars 2012 20:54

Lorene van melodifestivalen 2012....Yes    

Jag hoppades.hoppades och hoppades att hon skule vina.....

    

Av Molly - 13 mars 2012 20:26

Hej  

Jag är en tjej på 12 år som har längtat efter att skapa en blogg och nu...får jag  

Jag älskar att dansa   Jag älskar också musik,hundar     och jag spelar  

Nu vet ni lite om mig


Jag kommer skriva om allat möjligt  :)



//Molly                     

Tidigare månad - Senare månad

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards