mbslillablogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Molly - 20 mars 2012 18:30

Hej nu firar jag en vecka med bloggen 

Har inte hunigt lägga in något så jag får göra de lite snabbt nu men glöm inte att rösta på min nya fråga och va va de nu.....Jo just de jag skulle också siga tack till dig   Varför...??  FÖR ATT DU LÄSER MIN BLOGG  

vi ses


bye



//molly

Av Molly - 19 mars 2012 15:54

Hej då va de måndag.....Igen

Jag har gjort lite av mina läxor   JOBBIGT

I mogon så är de presis en vecka sedan jag startde bloggen    Detta va min första smiley :   

Tiden går så snabbt nu ska jag snart se på ett av mina favo pogram...!!!

Har du förslag på frågor jag ska ställa skriv de i en komentar till detta inlegget



//molly  

Av Molly - 18 mars 2012 09:08

Godmorron   

Idag är de söndag och jag ska vara ensam hemma   men inte så länge ):

Änsålänge har de inte hent ycke...Fast de är inte så konstigt   klokan är ju bara 09.15

Jag vaknade klockan 07.00    och gick upp och tittade på tv......Nu har jag presis  skrivit en låt som blev jätte dålig...!!!

Nu är jag hungrig så nu ska jag äta frukost vi ses    bye



//molly

Av Molly - 17 mars 2012 20:15

Hej ni vet att de finns en fråge-ruta där ni kan fråga mig saker fråga mig gärna

Men de fins också en om röstning där jag frågar er saker


 förra om röstningen va:       Rösta ni på loreen i melodifestivalen  

och svaren blev så här:        

                                             Ja:0%

                                             Nej:50%

                                             Nej men jag hejade på henne:50%


Nu har jag en ny fråga så glöm inte att rösta :)



//molly

Av Molly - 17 mars 2012 20:07

Hej nu är de äntligen helg.....Jaaaaa   

Sorry att jag inte har skrivigt något idag men vi har ätit borta och så har vi handlat skor jag fick 2 par  

Nu ser mitt ansikte jätte roligt ut för jag är typ altså....Jag har sesång 1 av huset anubis och den slutar jätte dåligt och jag vill bara veta mer.....Ahhhhh    jag blir GALEN  


Men vi ses i morgon

Bye



//molly   

Av Molly - 16 mars 2012 14:07

Här kommer tips om filmer,böker,tv-serier och tv-spel


Film:                                Bok:                        Tv-serie:                   Tv-spel

Twilight(historian)            ihop                      Flyg 29 saknas             just dance 3

                                    alahelgona ofrett       life with boys             just dance 2



Kom ihåg detta är bara tips och om du har några tips så kan du komentera detta och skriva dina tips så är de stor skans att just ditt tips kommer att synas i min blogg 



//molly 

Av Molly - 16 mars 2012 13:56

Hej

Idag fredag den 16/3 har vi haft gympa

Kul...???   Nä    Varför..????   Jo vi går i en fem-sexa och jag är en femma......

Ni vill säkert inte höra så jag siger bara att de va ORETVIST

Vi åt snitsel med potatis och brun sås  åt ni också de..???     Där jag bor har de varigt soligt och skönt...!!!  

Jag va jätte tröt i morse och kom knapt upp  

Jag tror jag kommer göra ett inlägg till men anars ses vi imorgon

Hejdå



//molly                                             
                                          


Av Molly - 15 mars 2012 15:19

Hej idag är de torsdag som dom flesta säkert vet...!!!

Idag åt vi tacco i skolan 

Hoppas ni också åt not gått...På tal om mat är jag hungrig nu och ska snart äta...

För en gångs skull va jag ensam hema idag     anars brukar min pappa alltid jobba hemma(nästan i alla fall)

Vi hadde matte , stavningsprov(är inte ra på att stava  så förlot om de blir fel iland),historia och bild  

På bilden ilostrerar vi(ritar bilder till historia) de är kul men svårt...!!!

Men nu är jag jätte hungrig vi ses  tjaw...!!


   



//molly

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards