mbslillablogg

Alla inlägg under december 2012

Av Molly - 7 december 2012 15:45

Japp idag är det fredag ;) Innan idag mådde jag lite dåligt hade ont i huvet och så men  nu är det typ över <3

Idag hade vi gympa och gjorde  typ inget särskilt...Så har haft en rätt normal dag idag;)


Nu sitter jag och kollar på tv :D skojj ☻Ikväll är det X factor final på TV4, Awa, Benny och Isak är dom som är i finalen :) Jag hejar på Awa hon sjunger så himla bra och står inte bara still på scenen (:


Har inte så mycket roligt att säga :♥

  <-----När Jade lämna sin mamma♥

 

Längtar lite tillbaks när det inte var någon snö ;) och till sommaren♥ när vi fick Jade

 


Av Molly - 6 december 2012 21:37

godnatt<3

Av Molly - 6 december 2012 20:20

 

Av Molly - 6 december 2012 17:00

Everything about you   by   one direction

Av Molly - 6 december 2012 16:02

Skolan idag:

 

Vi hade snöbollskrig, snöfotboll och snörugby på gympan idag...det va ingen kramsnö alls så det gick inte så bra med snöbollskrig men rugbyn va rätt rolig och fotbollen sådär! Men det var bara tre tjejer med ppå gympan och 5 killar och vi körde mäst tjejer mot killar...jaja

Vi hade också slöjd i skolan jag hade träslöjd och jag målade bara och tejpade såklart! ;)

Haar inte så mycket mer att säga just nu...är liksom väldigt trött så jag får skriva mer sen

Av Molly - 5 december 2012 17:29

Onsdag:

 

Idag har jag varit i skolan och det var inget snöbollskrig för det var värkligen ingen kramsnö!:( men vi tittade nä andra åkte pulka, kanske inte låter så kul men det v ar det faktiskt! :D♥ I skolan hade vi inget specielt ämne så det har varit rätt normal dag i skolan idag! ;) Sen när kom hem satte jag mejj framför tv:en och sen gjorde jag lite läxa som jag också ska göra nu snart innan vi ska äta...

 

Imorgon i skolan ska vi ha gympa och slöjd (trä) ;) Men jag får blogga mer sen♥

 

Av Molly - 4 december 2012 19:27

 

Målade naglarna med Lovisa & Matilda idag♥

Av Molly - 4 december 2012 19:21

sweet nothing   by   calvin harris

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards