mbslillablogg

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

Jul ♥

Av Molly - 24 december 2012 12:49

Hej hej :) Idag är det jul och i vår familj öppnar vi paketen på morgonen, så jag har redan öppnat mina paket från mamma och pappa ♥

Jag fick:

One direction hörlurar, 6 st numer av julia tidningen, ett års surf och SMS, one direction kalender, LOL (en fim)

Sen fick jag pengar av min farmor och sen så fick jag och mina syskon 2 filmer (blu ray). Filmerna va modig och

The dark knight rises (batman) och den ville jag jätte jätte gärna ha! ;) Jag och mina syskon fick en 3D tv fast ja den är hela familjens, så den håller pappa på att sätta upp! Mina brossor fick ett playstation 3 :) Nu ska jag snart äta, antagligen är det  julmat....

På onsdag så ska jag åka till mormor och morfar och där ska vi fira jul med släckten på mammas sida...förutom 3 av mina kussiner som är utomlans ;) Så det kommer upp vad jag kommer få då... och det jag fick förra helgen ♥

Men nu ska jag äta ses

 

Av lovisa fick jag ett paket med lite hud grejjer ♥♥♥ och av Matilda fick jag en tavla med massa bilder på mejj lovisa och matilda och så fick jag ju det där armbandet♥♥♥

 

I jul strumpan fick jag några jätte söta strumpor, ansiktsmask, body loution, en julgrans pynt grejj som liknar en cup cake ♥ sen något som kallas body tattoo och en liten spegel :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 9 juni 2013 12:06

Av Molly - 17 april 2013 07:21

Tröja- HM tror jag Shorts- cubus Leggins- HM Strumpor- vet inte Ring- glitter Nagelack- wet and wild ...

Av Molly - 7 april 2013 17:48


Har entligen köpt en ny telefon, Iphone!♥ Tog ett tag innan vi hittade en affär som hade den hemma. Ska få simkortet på Tisdag så längtar sjukt mycket!    ...

Av Molly - 2 april 2013 06:41


Japp då va det slut på det härliga lovet och dags att dra till skolan igen :/ Går bara till ett idag, så det är rätt skönt! Längtar till ikväll för då ska jag träna (: ♥ aa, men nu måste jag fixa mejj innan vi ska åka :) ♥   ...

Av Molly - 1 april 2013 17:26

  Smink bortagning från Loreal Paris. För ögon och läppar. Funkar jätte bra, använder den värge dag.   Briteny Spears parfym (Fantasy). Kan inte förklara hur den luktar men den luktar jätte gott!   The rocket volum express mascara från M...

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards