mbslillablogg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Det är mycket just nu

Av Molly - 10 juni 2012 19:20

Hej, Nu har jag inte skrivigt på ett tag men det är så SÅ mycket just nu 

Men jag kan berätta om min vecka nu.......

I måndags........Jag spelade fiol och.....det va något mer....ja justdet jag tränade jätte mycket på  engelskan vi hade prov nästa dag 

 

I tisdags........Åkte jag och en annan kompis med en kompis hem  Vi skulle campa i vindskyddet......Men när vi cyklade ditt märkte vi att vindskyddet var uptaget så vi cyklade hem till min kompis och campade i hennes lekstuga  Det va jätte kul.....vi hoppade stutsematta till typ 10 sen gick vi in i lekstugan och såg på film......den slutade typ vid kanske 1 tiden   Sen somnade både matte och lolo men det tog typ en halvtime 40min inan jag somnade.........sedan vaknade jag vid 4:a   somnade typ 3  sen vaknade jag 08.45.....dom andra vaknade.................10 :/ så det var lite jobbigt :(

 

I onsdags........Japp då vaknade jag ju först upp hoss lolo  sen åkte Matilda hem då cyklade jag och Lovisa till vår skola De va varmt och man blev jätte törstig....sen åkte jag hem vid 1 tiden..Då åkte jag iväg och spelade fiol.....för det gör alla den sjätte Juni(ialla fall här)  Japp det va ju sverigen natsionaldag (felstavat) så flaggan va uppe 

 

I torsdags....... Då va jag först i skolan :I  sedan kom mamma och hemtade oss vi åkte snabbt hem och sen iväg igen....för min kusin tog studenten.....Det va jätte kul och man blev själv sugen på att ta studenten sen hade vi fest hos min kusin.Men vi fick åka hem tidigt för jag skulle ha utväcklings samtal kl 07.15 nästa morgon    

 

I fredags.....Gick upp tidigt för att ha utväcklings samtal :(  blläähh   jag var ssssuuuuuuuper trött...vi hadde gympa senare på dan...Typ Ja för en i 6:ans mamma kom med en häst som vår gympa lärare skulle rida på....så vi hoppade 3st längd hopp och sen gick vissa in i gympan och körde tjockis fotboll :)

 

I lördags.....Vi firade min pappa anars inget särskilt jag glömde bara att skriva igår 

 

I dag...hihi.........Min pappa blev 40 så lite firande idag med Mamma och min älsta lillebror va på hanboll(min brosa spela)  Jag spela typ bara sims hela dan :)

 

Anars då......Jo denna veckan blir det städning i skolan, 6:ornas  frilufsdag på tisdag  även student blirdet på tisdag min andra kusin tar(jag har 11 kusiner detta blir den 4:e som tar studenten) på Torsdag är det.......SKOLAVSLUTNING  men det ska jag inte tjsts för mycket om för det kommer jag göra sen....!!!! Och så ska jag lysna på 6:ornas musikal  :)   skoj  sen börjar somarlovsmorgon imorgon........vet inteom ni brukar se det vet inte om JAG vill se det 8) 

Nu har jag skrivigt rätt så mycket hoppas ni har årkat läsa    om inte......äähhh då ser ni ju inte detta

Ska försöka skriva im....

Hejdå

 

 

Kram Molly

 
 
Ingen bild

Lovisa

11 juni 2012 07:22

Värkar vart en jobbig vecka!

Puss Lolo

Molly

17 juni 2012 10:08

Ja ganska :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 9 juni 2013 12:06

Av Molly - 17 april 2013 07:21

Tröja- HM tror jag Shorts- cubus Leggins- HM Strumpor- vet inte Ring- glitter Nagelack- wet and wild ...

Av Molly - 7 april 2013 17:48


Har entligen köpt en ny telefon, Iphone!♥ Tog ett tag innan vi hittade en affär som hade den hemma. Ska få simkortet på Tisdag så längtar sjukt mycket!    ...

Av Molly - 2 april 2013 06:41


Japp då va det slut på det härliga lovet och dags att dra till skolan igen :/ Går bara till ett idag, så det är rätt skönt! Längtar till ikväll för då ska jag träna (: ♥ aa, men nu måste jag fixa mejj innan vi ska åka :) ♥   ...

Av Molly - 1 april 2013 17:26

  Smink bortagning från Loreal Paris. För ögon och läppar. Funkar jätte bra, använder den värge dag.   Briteny Spears parfym (Fantasy). Kan inte förklara hur den luktar men den luktar jätte gott!   The rocket volum express mascara från M...

Klocka

Presentation


Här läser du
om en 13årig tjej's liv och tankar♥

Hoppas du stannar här♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

smink eller kläder?
 Smink
 Kläder

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Light Pink Pointer
Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards